„Bolje stati nego zaspati“

INA kroz društveno odgovornu kampanju podiže svijest o umoru za volanom

INA
19.12.2024.
u 10:19

Sigurnost na cestama dobila je inovativnog saveznika u kampanji „Bolje stati nego zaspati“, društveno odgovornoj inicijativi koju je u suradnji s partnerima Imago Ogilvy i dentsu Croatia pokrenula INA. Prepoznajući umor kao jedan od glavnih uzroka prometnih nesreća, INA se posvetila važnom cilju – educirati vozače o potrebi za odmorom tijekom vožnje te doprinositi sigurnosti svih sudionika u prometu.

U kampanji su uz pomoć umjetne inteligencije kreirani desetci pjesama u različitim žanrovima- sa snažnom porukom: kad si umoran, bolje je stati nego zaspati za volanom. Ove zabavne i poučne pjesme vozači mogu čuti na radijskim postajama i digitalnim platformama, a svaka od njih na kreativan način podsjeća na važnost predaha.

Inina inicijativa nije samo edukativna, već i filantropska – kompanija će donirati i financijska sredstva Hrvatskom auto i karting savezu (HAKS) za daljnje aktivnosti usmjerene na sigurnost na cestama. Ova donacija dio je šireg nastojanja da se umanje rizici od nesreća te podigne razina svijesti među vozačima.

INA svojom kampanjom daje primjer kako velike kompanije mogu iskoristiti svoje resurse i inovacije za dobrobit zajednice. Umjetna inteligencija, koja omogućuje preciznost i personalizaciju kampanje, ovdje postaje alat za unapređenje sigurnosti, pokazujući kako tehnologija može spašavati živote.

Inina kampanja spaja društvenu odgovornost i kreativnost, donoseći ključnu poruku na učinkovit i zanimljiv način. Dok vozači slušaju pjesme na radiju ili digitalnim platformama, poruka ostaje jasna – bolje stati nego riskirati sigurnost sebe i drugih. INA time nastavlja biti predvodnik u odgovornom poslovanju, pokazujući kako sinergija tehnologije i brige za zajednicu može donijeti stvarne promjene.

Inine pjesme koje zovu na odgovorno ponašanje u prometu možete poslušati ovdje.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije