Posljednja u nizu akcija čišćenja realizirana je zajedno s hrvatskim eko udrugama i klubovima u Lučici Strožanac nadomak Splita i tom je akcijom završena ovogodišnja društveno odgovorna kampanja čiji je cilj podizanje svijesti građana o važnosti očuvanja prirode i pravilnog zbrinjavanja otpada. Osim akcija čišćenja i suradnje s udrugama, u sklopu kampanje se prikazivao i televizijski spot s prigodnom domoljubnom pjesmom u pozadini, osmišljene su i kreativne digitalne aktivacije i animacije te dogovorene suradnje s influencerima, poznatim ljubiteljima prirode.
- U ove dvije godine kampanje ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ čistili smo na više od dvadeset lokacija u Hrvatskoj i prikupili dvadesetak tona različitog otpada. Ponosni smo na te konkretne rezultate naših akcija, ali posla ima još. Zahvalni smo i našim partnerima koji su nam pokazali koja su to kritična mjesta i vjerujemo da smo dali svoj obol rješavanju problema zagađenja prirode. Ključno je educirati građane o štetnosti takvog ponašanja i mi još jednom apeliramo na sve naše potrošače da pravilno odlažu otpad jer njemu nije mjesto u prirodi - kazao je Zlatko Novaković, senior brand manager Zagrebačke pivovare.
Tijekom čišćenja deponija volonteri su većinom nailazili na odbačeni građevinski materijal, otpad iz automehaničarskih radionica, automobilske i traktorske gume, plastiku i staro željezo, ali ove godine kod Mrežnice su se susreli i s minsko eksplozivnim sredstvima, no zahvaljujući iskusnim reakcijama članova udruge i taj je otpad s dna rijeke uklonjen i pravilno zbrinut ne ugrožavajući pritom nikoga od sudionika akcije.
Akcije čišćenja su ove godine održane u općini Čavle kod Rijeke, u okolici Opatije, u Suknovcima kod Knina, na području Dugog rata i u luci Krilo u Splitu, u Kaštel Gomilici, u Lučici Strožanac nadomak Splita, na obali rijeke Save u Slavonskom Brodu te duž Mrežnice u Dugoj Resi. Volonterima udruga KPA Vodomar iz Duge Rese, Žmergo iz Opatije, eRIpio iz
Rijeke, KRKA Knin, KPA Iglun iz Jesenica, KPA Marsonia iz Slavonskog Broda, REK Podstrana te DPS Zagreb, osim drugih partnerskih udruga pridružili su se “Pivovarci”, interni klub volontera Zagrebačke pivovare, te partneri projekta PIK Vrbovec i PEVEX, a nerijetko i lokalno stanovništvo i turisti.
Žujinu kampanju podržala su i brojna poznata lica među kojima i Robert Knjaz, ronioci Vitomir Maričić i Lidija Lijić, ljubitelji prirode Marko Kovač, Ante Fabris i Mija Dropuljić, te omiljeni influencer Ivan Rado (Malajski Tapir).