Izmjena trase Ravča-Ploče bila je prometno i strateški apsolutno opravdana. Svi ostali detalji vezani uz tu dionicu operativno su vođeni u Hrvatskim autocestama i ja u tome nisam sudjelovao niti o tome nešto znam – odgovorio je ministar Božidar Kalmeta na najnoviju, 18. kaznenu prijavu koju je protiv bivšeg vodstva HAC-a podignuo Nezavisni cestarski sindikat.
Taj sindikat u kaznenoj prijavi traži odgovornost jer se za izmijenjenu trasu dionice Dalmatine nije raspisao novi natječaj i sklopio novi ugovor s izvođačima radova, nego je ugovoren aneks iako je posao u konačnici ispao 529 milijuna kuna skuplji. U HAC-u su jučer, pak, ustvrdili kako je aneks ugovora sklopljen 2008. godine u skladu s propisima i aktima društva uz prethodnu suglasnost Nadzornog odbora koja je, kažu, donesena jednoglasno.
Bivši je predsjednik tog NO-a Zdravko Livaković, koji je danas bio nedostupan za komentar, a u tom je NO-u, kada se donosila ta odluka, bio i šef Nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić. U HAC-u i dalje tvrde kako je nova sjeverna trasa u usporedivom broju kilometara 350 milijuna kuna jeftinija od južne koja se mijenjala nakon potpisivanja Protokola o suradnji između Ministarstva transporta BiH i našeg Ministarstva prometa.
ja jos nisam vidio nikakav konkretan dokaz pa cak ni optuzbu protiv kalmete, niti on ima veze sa ovim aferama niti jer to ne spada u njegovu nadleznost.