U Međimurskoj županiji bilježe više gostiju nego u istom razdoblju prošle godine. Rezultat je to i velike promotivne turističke kampanje "Međimurje daje više!" koju je organizirala Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s LifeClass Termama Sveti Martin i 50 partnera iz javnog i privatnog sektoram, od ugostitelja do vinara i ustanova.
Umjesto natjecanja u spuštanju cijena, ciljano su, kažu u TZ-u, ponudili turistima dodanu vrijednost. Kampanja je usmjerena na domaće tržište s ciljem privlačenja domaćih gostiju koji za svakih potrošenih 250 kuna dobiju kupon za neku od stotinjak ponuđenih besplatnih usluga.
U prvih mjesec dana podijeljeno je više od 15.000 kupona. Od 15. lipnja do 15. srpnja zabilježeno je 5186 dolazaka i 12.887 noćenja, dok je prosječno vrijeme boravka bilo 2,48 dana. Od 1. do 15. srpnja ostvareno je dva posto više dolazaka nego u istom razdoblju 2019., uz tri posto manje noćenja. Podjela kupona potaknula je izvanpansionsku potrošnju gostiju.