kampanja

Karamarko šalje pismo na adrese više od milijun birača

tomislav karamarko
Foto: Jurica Galović/Pixsell
1/5
25.10.2015.
u 12:46

Šef HDZ-a u pismu će tražiti podršku za tu stranku, a u onome kojem će se obratiti članstvu tražit će mobilizaciju za izbore

U zadnjih pet dana kampanje šef HDZ-a Tomislav Karamarko obratit će se biračima i članstvu HDZ-a dvama pismima kojima će ih pozvati da glas na parlamentarnim izborima daju toj stranci.

Prvo pismo bit će upućeno svim biračima, bez obzira na njihovo opredjeljenje, a distribuirat će se u više od milijun primjeraka. Volonteri HDZ-a ubacivat će ga u poštanske sandučiće, a nekima će biti upućeno e-mailom ili poštom, doznajemo u HDZ-u.

Spremni za odgovornost

Drugo pismo namijenjeno je samo HDZ-ovu članstvu i ono je usmjereno na unutarstranačku mobilizaciju.

U pismu namijenjenom biračima, doznajemo, Karamarko traži podršku HDZ-u i navodi da je ta stranka u svim povijesnim trenucima prihvaćala svoju odgovornost i imala svoju ulogu. Tako nabraja stvaranje države, Domovinski rat, referendum o neovisnosti, ulazak u EU...

Karamarko biračima piše da je HDZ spreman opet preuzeti odgovornost za budućnost Hrvatske, navodi da uvažava političke suparnike i sve birače koji će svoj glas dati nekoj drugoj stranci, ali poručuje da je HDZ za to najspremniji. Biračima poručuje kako su HDZ-u u fokusu – rast investicija, zapošljavanje, rast plaća i mirovina, demografska obnova, domovinska sigurnost te obrazovanje.

Pismo zaključuje time da je i osobno spreman preuzeti odgovornost uz poruku – budimo ponosni na svoju povijest, kročimo sigurno u svoju budućnost. Zadnji tjedan kampanje HDZ će krenuti i s marketinškom kampanjom na radiju i televiziji. U pripremi su i dvije vrste radijskih i TV spotova. Jedni su generički s HDZ-ovim sloganom “Zajedno za jaku Hrvatsku”, a drugi se odnose na neispunjena obećanja Kukuriku vlade i stvarne promjene koje su se dogodile u njezinu mandatu. Prva skupina spotova trajat će oko 30 sekundi, a ova druga dvije do pet uz efektnu poruku.

Neće biti rasipni

– Marketinška kampanja bit će, zapravo, skromna. Ponašamo se u skladu sa stanjem u državi, sve ostalo smatramo rasipništvom. SDP je već krenuo s TV spotovima, 14 dana prije izbora, mi ćemo u zadnjem tjednu – rekao je naš izvor iz HDZ-a. Kratki spotovi koji se odnose na neispunjena obećanja krenut će zadnji tjedan, a oni uz HDZ-ov slogan zadnja dva-tri dana.

HDZ svoju kampanju financira donacijama koje prikuplja na donatorskim večerama. Tako planira skupiti svih 15 milijuna kuna koliko prema zakonu može potrošiti na kampanju za parlamentarne izbore. Budući da su donatorske večere počele prije sedam dana, HDZ je je zasad prikupio nekoliko milijuna od kojih financira i marketinšku kampanju.

>>Karamarko: Hrvatskoj ne trebaju nova obećanja nego novo vodstvo 

Komentara 143

Avatar felixsb
felixsb
12:56 25.10.2015.

Obzirom na medijsku neravnopravnost kod svih od reda vodećih medija očito dobar način pokazati ono što nude . Kad sagledaš sliku hrvatskih medija danas najradije čovjeku dođe da zaplače na ovaj mrak koji se provodi .

BK
branko-kockica
13:00 25.10.2015.

Ja sam dobio SDP-ov letak na ćirilici, piše da je stvaranje velike Srbije pred vratima.

MH
M.Heri
13:06 25.10.2015.

Predizborna kampanja je vrijeme kad političke stranke obavještavaju gradjane-birace o svom programu i planovima, pismo ili letak je sasvim normalna obavjest !!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije