Saborski zastupnik SDP-a Joško Klisović nikad javno nije pokazivao ambiciju za preuzimanje SDP-a. No dio ljudi u stranci u razgovorima o tome koga vide kao nasljednika Davora Bernardića, sve češće spominju njegovo ime.
Kritika Bernardiću
Posebice nakon što je upravo Klisović na stranačkom team buildingu u Ogulinu poručio Bernardiću da se “svaki član stranke treba pitati ima li kapaciteta za funkciju koju obnaša pa tako i predsjednik stranke”. To su neki “jedva dočekali” da bi upravo Klisovića gurnuli u prvi plan i istaknuli kao osobu koja bi mogla preuzeti SDP nastavi li stranci padati rejting i dalje, odnosno kao nekoga koga treba “graditi” za budućnost.
– Klisović je nastupio kao netko tko ima liderske ambicije i to se jednostavno vidi. Vidio je i Bernardić. On je neopterećen podjelama, nema dugova ni repova, inteligentan je, vrijedan. Možda nije idealan, ali dobar je kandidat – kaže jedan zastupnik SDP-a.
Naravno, neki u novoj “zvijezdi” partije ne vide ni približno takav kapacitet. Kažu da je europski birokrat, da nema teren ni izborni legitimitet, a neki mu uzimaju za zlo što je u kumskim vezama s bivšim šefom SDP-a Zoranom Milanovićem.
Sam Klisović kaže da se vidi kao član SDP-a koji želi pridonijeti tome da stranka ima povjerenje građana i koji će raditi da birači SDP-a opet dobiju nadu ističući da ovo nije vrijeme da se govori o kandidaturama jer stranka predsjednika ima. Kaže da će uvijek govoriti što u SDP-u nije dobro, ali na stranačkim skupovima te da se neće libiti ni javno govoriti kako vidi daljnji razvoj SDP-a i što bi za stranku bilo dobro. Već neko vrijeme u stranci zagovara reformu SDP-a i to kroz tri grupe pitanja. Prva je pretvaranje SDP-a u modernu političku organizaciju 21. st., a što znači funkcioniranje po potpuno novim osnovama. Druga je grupa pitanja politika SDP-a.
Zaposlenici u fokusu
– Stranka mora izaći s novim politikama koje odgovaraju zahtjevima vremena. Fokus SDP-a moraju biti zaposlenici koji žive od svoga rada i njihove potrebe. Treća su grupa pitanja komunikacijske i medijske politike koje SDP mora razviti kako bi svoj novi brend utemeljen na navedenoj prvoj i drugoj grupi pitanja prezentirao građanima i zadobio njihove simpatije i potporu – smatra Klisović koji je sa svojom “platformom” za bolji SDP upoznao i predsjednika stranke Davora Bernardića.
1. Moderna organizacija - Stranci su potrebni nov način donošenja odluka i stranačka institucionalna kultura
2. Nove politike - Stranka mora izaći s novim politikama koje odgovaraju zahtjevima vremena
3. Komunikacijske politike - SDP mora razviti komunikacijske i medijske politike kako bi novi brend prezentirao građanima
U Socijaldemokratskoj Partiji traje nesmiljeni sukob između jugoslavenske desnice i preostalih idealista hrvatske ljevice. Načelno imaju dva krupna problema zbog kojih propadaju: 1. nisu se odrekli antihrvatske jugoslavenske komunističke prošlosti, i 2. bore se za jednakost a ne za siromašne. Prvi problem je gotovo neriješiv obzirom tko je sve u "vodstvu" Partije. Drugi je djelomično rješiv, ako se odluče biti socijaldemokrati, a ne sjecikese.