Turistička zajednica Gorskog kotara u četvrtak, 30. studenog 2023. godinu, u Hotelu Bitoraj u Fužinama organizira konferenciju pod nazivom "GKC - Gorski kotar konferencija - Goranki dan turizma". Konferencija će biti izvrsna prilika za nazdraviti još jednom turističkom rekordu i pripremiti daljnje razvojne planove.
Rekordni rezultati i strateški planovi daljnjeg razvoja
Cilj konferencije je razmjena iskustava i strateških planova za daljnji razvoj turizma u Gorskom kotaru. Konferencija će okupiti ključne dionike turističkog sektora, predstavnike Ministarstva turizma, Primorsko-goranske županije te predstavnike lokalne samouprave i ključne institucije, Hrvatsku turističku zajednicu i Turističku zajednicu Kvarnera.
U sklopu konferencije održat će se dva panela. Na prvom panelu, pod nazivom "Doživljaj destinacije", govorit će se o, između ostaloga, atraktivnosti smještajnih kapaciteta i jačanju pozicije destinacije Gorskog kotara kako bi animirali posjetitelje na dolazak. Na drugom panelu, pod nazivom "Važnost ulaganja za daljnji razvoj", raspravljat će se o multiplikativnim efektima kapitalnih ulaganja.
Gorski kotar bilježi i izvrsne turističke rezultate u 2023. godini koja će postaviti novi rekord. Do 23. studenog ove godine bilježi 9,37% više dolazaka i 7,51% više noćenja u odnosu na isti period prošle, turistički rekordne godine. I dalje dominiraju domaći posjetitelji po broju noćenja i dolazaka, ali je zamjetan rast stranih posjetitelja koji su u odnosu na prošlu godinu zabilježili gotovo 12% više dolazaka. Bitno je naglasiti kako u ovoj godini, a u odnosu na 2019. godinu Gorski kotar bilježi 19,81% više dolazaka i 24,78% više noćenja.
Održivi razvoj i ključni ESG ciljevi
Upravo je ova konferencija neophodna kako bi se na krilima izvrsnih turističkih rezultata postavio dobar temelj i dogovor dionika turističkog sektora za daljnji razvoj naše planinske oaze na 20 minuta vožnje do prvih morskih destinacija. To je prilika i potencijal koji hrvatskom turizmu otvaraju nova vrata turističkog razvoja, poglavito izvan glavne ljetne turističke sezone te u pristupu brzo-rastućem segmentu posjetitelja koji su svjesni klimatskih promjena te biraju destinacije koje su istinski usmjerene ka održivosti.
Pritom valja spomenuti kako je destinacija jedna o svijetlih hrvatskih primjera gdje održivi razvoj i ključni ESG (Environmental-okoliš, Social-društvena pravila, Governance-upravljanje) ciljevi održivog razvoja mogu istinski zaživjeti, čuvajući vrijednosti koje ovaj kraj posjeduje uz paralelno provođenje strateški promišljenih razvojnih projekata.