Konzum od subote, 1. veljače, snižava i zaključava cijene 250 proizvoda hrvatskih proizvođača. Kako je priopćeno, u suradnji s hrvatskim dobavljačima, Konzum je dodatno investirao u sniženje i zaključavanje cijena 250 domaćih proizvoda koji nisu obuhvaćeni najavljenom odlukom Vlade RH o ograničenju cijena. Cijene 250 proizvoda neće se mijenjati do 1. lipnja 2025., osim što mogu biti dodatno snižene. Prosječno sniženje iznosi oko 10 posto, a na pojedinim proizvodima i više od 30 posto. Konzum je, kako navodi, u ovaj krug snižavanja i zaključavanja cijena uložio milijun eura.
"Razumijemo da su kupci svoju zabrinutost zbog rasta cijena u cijelom lancu nabave prije svega usmjerili na maloprodaju, jer im je to najvidljivije. Međutim, sigurni smo da Konzumovi kupci znaju koliko smo puta, osim podrške svim cjenovnim inicijativama Vlade RH, dodatno samoinicijativno snižavali i zaključavali cijene cijelog kontingenta proizvoda, a kako bismo im olakšali inflacijske pritiske. U takve smo dodatne aktivnosti od 2022. godine do danas uložili gotovo 20 milijuna eura. Istodobno smo s našim dobavljačima u stalnoj komunikaciji i zajedničkom radu i na održavanju prihvatljive razine cijena gdje god je to bilo moguće. Pritom je Konzum jedini lanac koji ima svoju online maloprodaju pa su naše cijene transparentne i dostupne za provjeru i usporedbu u svakom trenutku. Nadamo kako će i ostali sudionici na tržištu slijediti ovaj naš primjer“, izjavio je Zoran Mitreski, predsjednik Uprave Konzuma.
Proizvodi čija se cijena snižava i zaključava su iz kategorija mliječnih i pekarskih proizvoda, smrznutih proizvoda, delikatesa, konzervirane hrane, pića, proizvoda za osobnu njegu i higijenu doma i drugih. Popis je dostupan na Konzumovoj web stranici, a donosimo ga i u nastavku.
Opet mažu oči, napravit će samo kozmetička sniženja ono 0,001 cent. Nećete "razbojnici"...