Nakon što je promjena ambalaže na Kraševim keksima Domaćica izazvala brojne reakcije na društvenim mrežama oglasili su se iz Kraša. Podsjetimo, brojne građane iznenadili su natpisi na kutijama na kojima piše: Domaćica i menadžerica, Domaćica i pravnica, Domaćica i programerka, Domaćica i umjetnica, te Domaćica i medicinska sestra. Cilj je njihove kampanje Domaćica je podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana, poručili su iz Kraša.
"Nakon brojnih upita javljamo se s više informacija. Cilj je naše nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju.
Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsjetili na to da da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna", priopćili su iz Kraša.
U suradnji s agencijom Ipsos proveli su, kažu, istraživanje, u kojem većina ispitanika, i odraslih žena (70 posto) i odraslih muškaraca (51 posto), kao i tinejdžerica (73 posto) i tinejdžera (72 posto), tvrdi da žene obavljaju veći dio poslova u kućanstvu. U sljedećoj će fazi kampanje na društvenim mrežama, napominju iz Kraša, kroz izazove poticati građane da preuzmu obavljanje kućanskih poslova na sebe i dokumentiraju konkretne aktivnosti kojima sudjeluju u ravnopravnoj podjeli poslova u kućanstvu.
"Dio kampanje bit će i edukacija mladih generacija o vlastitoj odgovornosti prema kućanskim obvezama i važnosti pravedne podjele kućanskih poslova među svim članovima kako bismo ih potaknuli da od djetinjstva stvaraju ispravne navike i usvoje ih za budućnost. U dogovoru s Institutom za hrvatski jezik i jezikoslovlje pokrećemo i inicijativu za promjenu dijela definicije domaćice u pojedinim rječnicima i osuvremenjivanje tog pojma koju će moći podržati i građani putem posebne platforme koja će uskoro biti aktivna. Vjerujemo da će javnost prepoznati pravu namjeru ove kampanje te sve pozivamo da se uključe u osvještavanje i promicanje te društveno važne teme. Više detalja o cjelokupnoj kampanji bit će dostupno na stranici kras.hr/hr/ijasamdomacica tijekom ovog tjedna sa službenim početkom kampanje", poručili su iz Kraša.
Promidžbeni napori Kraša zgodni su i duhoviti. Prisjetimo se Krašuljaka, Krašotica,Krašopisa. Ova kampanja "Domaćica + nešto" ne mora biti loša. Ali oprez! Previše skretanja u vode tzv. politike korektnosti, ma što to bilo, može polučiti i odbijanje potencijalnih kupaca.