Svečano otvorenje radova upriličeno je još 27. travnja 2009. godine, na za taj predizborni igrokaz(dvadesetak dana prije lokalnih izbora) unajmljenoj parceli. Do danas nije izgrađen nijedan kilometar Podravskoga ispilona, najkontroverznije prometnice u Hrvata.
Bez odgovora
Lako za to što bi se zbog bezobrazne prevare naroda morali sramiti bivši premijer Sanader, potpredsjednik Vlade Polančec, potpredsjednik Sabora Friščić, pa onda i Đ. Adlešič, Koren, Čačija, Korušec, Bajs, Pankretić, Milinković... - imaju oni i većih dubioza od moralnih - problem je u tome što su Koprivnica i Bjelovar i dalje prometno odsječeni od metropole.
Kako će se Kukuriku koalicija postaviti prema Podravskome ipsilonu, logično je pitanje koje si birači s područja Koprivničko-križevačke i Bjelovarsko-bilogorske županije postavljaju barem od prosinačkih izbora. Službenoga odgovora zasad - nema. Ministarstvo prometa nije nam odgovorilo na pitanja nastavlja li se gradnja Ipsilona kao autoceste prema ugovorima koje su potpisali njihovi prethodnici te koji su rokovi gradnje i tko će sve to skupa platiti.
Jedino je novi ministar Zlatko Komadina nedavno ustvrdio kako će do konca ove godine biti dovršena dionica autoceste Gradec-Vojakovački Kloštar.
Nitko ništa ne zna
- Još se nismo stigli time baviti. Čekaju se novi ljudi u Hrvatskim autocestama. U ovome je trenutku situacija nezgodna zbog toga što su ugovori potpisani, a ugovore se ne može samo tako raskidati - kazao nam je izvor iz Ministarstva koji je želio ostati anoniman.
Ta "nezgodancija" da su ugovori o gradnji Podravskoga ipsilona potpisani još prije gotovo tri godine proizvodi sasvim konkretne posljedice. Izvođači se već dulje vrijeme žale da gube novac jer ne mogu graditi, a za to okrivljuju državu, odnosno HAC, koji nije osigurao uvjete da počnu graditi. U ovome trenutku, prema neslužbenim procjenama, penali koje bi državna tvrka trebala platiti izvođačima penje se na stotinjak milijuna kuna! Drugim riječima, to je cijena predizbornog cirkusa u režiji već spomenutih aktera.
- Najvažnije je da se cesta što prije izgradi, a sve je ostalo predmetom razgovora 'u hodu' - kazao nam je jučer sugovornik iz redova Kukuriku koalicije.
Ipak, glavna su pitanja u vezi s Podravskim ipsilonom i dalje otvorena, od onoga kada će ta prometnica biti dovršena, pa do onoga hoće li vozači iz Koprivnice i Bjelovara do Zagreba plaćati cestarinu ili neće.
...Zna Kukuriku kaj bi sa Ipsilonom, maknila bi \"K\" i stavila bi \"Y\" i bila bi dalje \"YUkuriku Koalicija\"! ...Ugovori su potpisani - pa kakav je to sad predizborni cirkus? Ako su ugovori podpisani, onda je vec puno pripremnoga poslaa oko toga napravljeno. ...a to da se iztrazivacki novinar nemre sjetiti kada je to kriza tocno pocela, da su svi morali stati na bremzu, to je jako zalosno. ...Stvar je ta, da je to pripremljen projekt sa kojim se more krenuti cim financiranje opet bude osigurano. ....Mogli su ti tzv. \"akteri\" to dati i pod koncesiju pa bi se vec radilo! ...Ko zna, mozda je upravo taj naruceni i tendeciozni clanak uvod u pricu - da bez davanja koncesije to nebude hodalo. ...Koja je to paranoja kod YUkurikavaca, da ne samo narucuje pljuvanje HDZ-a, nego i cijele oporbe u tome kraju!