Autobusni promet Varaždin u stečaju mora rasprodati svoje nekretnine kako bi namirio vjerovnike. Jedna je od tih nekretnina i parcela u centru Varaždina gdje se već godinama nalazi autobusni kolodvor. Nakon što je stečajni upravitelj Velimir Slamar nedavno i pokrenuo postupak prodaje kolodvora, odmah se s raznih strana čulo negodovanje javnosti koja traži da kolodvor ostane tamo gdje već godinama jest, a ne da se premjesti.
No da bi kolodvor ostao na istom mjestu neki investitor, po mogućnosti Grad, trebao bi kupiti tu parcelu i nastaviti s prijevozničkom aktivnošću. Laburisti ne vide ništa sporno u tome da već ionako prezadužen Grad uloži 10 milijuna kuna u kupnju te parcele.
– Ionako dajemo mjesečno ogroman novac za kredit za gradsku sportsku dvoranu, pa zašto ne bismo investirali i u kolodvor – smatra predsjednik podružnice varaždinskih laburista Siniša Miličić koji traži da se na tu temu među Varaždincima provede javna rasprava i da građani kažu što žele i gdje žele da im bude kolodvor. Laburisti su te svoje stavove iznijeli jutros na konferenciji za novinare koju su sazvali ne znajući da da je gradsko stručno povjerenstvo već odabralo alternativnu lokaciju za kolodvor – i to prostor bivše gradske vojne pekare u Miškininoj, što je, kažu u Gradu, i lokacija za kolodvor predviđena GUP-om.
Gradonačelnik Varaždina bio je odrešit kada je rekao da Grad nema nikakvog interesa za kupnju AP-ove parcele vrijedne oko 10 milijuna kuna, odnosno rekao je da Grad neće i ne želi investirati 10 milijuna kuna u to da bi kolodvor ostao na tom mjestu. Kakav će na kraju biti rasplet događaja, uvelike ovisi i o tome hoće li se u dogledno vrijeme naći investitor koji bi kupio tu 10 milijuna vrijednu parcelu. Dok se to ne dogodi, kolodvor ostaje tamo gdje jest.
Ljepote rvacke verzije kapitalizma. Dođe lik pa bez novca "pokupuje" sve što mu padne na pamet. I sve ode k vragu. Ukidaju se masovno linije koje su postojale desetljećima, autobusi idu puno rjeđe, putnici "zadovoljni" ko nikad prije, a na kraju nema više ni kolodvora.