VIDLJIVA NA POLICAMA

Lidl Hrvatska uveo veliku novost koja bi mogla iznenaditi kupce: 'Idemo prema većoj digitalizaciji'

ARHIVA - Prije 14 godina Lidl otvorio prve poslovnice u Hrvatskoj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
1/3
21.08.2024.
u 22:30

Razlog ovog poteza lanca bio je kako bi se omogućila brža i preciznija obrada i izmjena cijena, ali i nova interakcija s kupcima

Njemački trgovački lanac Lidl odlučio se za veliku promjenu u svojim trgovinama u Hrvatskoj, a koja je vidljiva pukim pogledom na police. Naime, papirnate oznake cijena proizvoda odlaze u prošlost, a njih su zamijenili - moderni elektronski. 

Kako prenosi Tportal, razlog ovog poteza lanca bio je kako bi se omogućila brža i preciznija obrada i izmjena cijena, ali i nova interakcija s kupcima. 

- Ove oznake nisu zamijenile samo cijene, već i ostale slikovne informacije za kupce, što je još jedan korak prema većoj digitalizaciji u našim trgovinama - poručili su.

POVEZANI ČLANCI:

>> FOTO Upoznajte tronogog malog Jurišu: Sumnjali su u oporavak, a sada je najomiljeniji član obitelji iz Krasna

ARHIVA - Prije 14 godina Lidl otvorio prve poslovnice u Hrvatskoj
1/20
Ključne riječi

Komentara 6

AI
airbender
06:21 22.08.2024.

Toliko sve poskupljuje svakodnevno, da im se više neda printati i mijenjati ručno cijene, sada će na displayu ujutro biti jedna cijena, predvečer viša cijena, a sutradan još viša. Držte gaće dragi kupci!

CR
crocro
08:48 22.08.2024.

Je li to uvedeno zbog lakšeg i bržeg spuštanja cijena. Da bar dođemo na nivo cijena koje su u istom trgovačkom lancu u Njemačkoj. Ne možemo usporediti standard građana Njemačke i Hrvatske. S Nijemci u istoj trgovini kupuju za niže cijene. A i Nijemci znaju da je standard Hrvata puno niži, pa zašto onda ne da spuste cijene na standard Hrvata, neka barem imaju iste cijene za sve proizvode. Ako mi znamo da to nije u redu da su neki proizvodi a i mnogi proizvoldi skuplji u Hrvatskoj čime se dodatno poonižavaju građani Hrvatske jer nisu u najmanju ruku ravnopravni, onda takvom lancu ne bi trebalo dati poslovanje u Hrvatskoj. Zašto sladoled u Hrvatskoj mora biti skuplji nego u Njemačkoj a standard je daleko manji. Treba od Hrvata iskamačiti koliko god se može, i kada nemaju, moraju dati. Ali Hrvati su puni "ko brod", ne mogu oni cijene toliko podići koliko Hrvati mogu platiti i šutjeti.

Avatar Medeni
Medeni
06:49 22.08.2024.

Lidl. Ne znaš je li skladište ili dućan. A skupo sve ko vrag, osim alata za jednokratnu uporabu i odjeće za sirotinju.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije