Njemački trgovački lanac Lidl odlučio se za veliku promjenu u svojim trgovinama u Hrvatskoj, a koja je vidljiva pukim pogledom na police. Naime, papirnate oznake cijena proizvoda odlaze u prošlost, a njih su zamijenili - moderni elektronski.
Kako prenosi Tportal, razlog ovog poteza lanca bio je kako bi se omogućila brža i preciznija obrada i izmjena cijena, ali i nova interakcija s kupcima.
- Ove oznake nisu zamijenile samo cijene, već i ostale slikovne informacije za kupce, što je još jedan korak prema većoj digitalizaciji u našim trgovinama - poručili su.
POVEZANI ČLANCI:
>> FOTO Upoznajte tronogog malog Jurišu: Sumnjali su u oporavak, a sada je najomiljeniji član obitelji iz Krasna
Toliko sve poskupljuje svakodnevno, da im se više neda printati i mijenjati ručno cijene, sada će na displayu ujutro biti jedna cijena, predvečer viša cijena, a sutradan još viša. Držte gaće dragi kupci!