Mate Rimac oglasio se na svom Facebooku gdje se osvrnuo na sve one, koji ga kako je napisao, hejtaju. Rimac je poručio svima s negativnim komentarima na Neveru koja je postigla brzinu od 412 km/h, da se velikim djelom time u Hrvatskoj stvorilo 2.000 radnih mjesta, privukle milijarde eura kapitala najkvalitetnijih investitora na svijetu i doselilo preko 400 stranih stručnjaka.
"Koliko god veliki dio javnosti to omalovažavao i hejtao: u Hrvatskoj, u bivšem shopping centru, danas proizvodimo najsnažniji i najbrže ubrzavajući produkcijski auto ikad i najbrži produkcijski električni auto. „Pa što to JA imam od tog da se proizvodi auto koji ide 412 km/h u Hrvatskoj?“ Takvi ne trebaju odgovor – neće ga razumjeti.
Velikim se djelom, zahvaljujući tom „beskorisnom autu“, u Hrvatskoj stvorilo 2.000 radnih mjesta (preko 1.000 inženjera), privuklo 830M Eura kapitala najkvalitetnijih investitora na svijetu i doselilo preko 400 stranih stručnjaka (najviše iz UK, Italije i Njemačke) sa znanjem kakvo ovdje ne postoji. U Zagreb doslovno svaki dan dolaze delegacije proizvođača automobila – samo danas ih je 4 ovdje (dva njemačka, jedan talijanski i jedan UK).
Kampus, razvojno-istraživački centar od 100.000 m2 i preko 200M Eura investicije je već „rasprodan“ (svi prostori predviđeni za poznate projekte) i razmišljamo već o Campus II koji će biti višestruko veći. Da, znali smo promašit rokove i neke stvari traju duže od očekivanog, ali ovakve stvari se ne rade preko noći. Od kockice i prvog zaposlenog je prošlo 11 godina – mislim da i nije toliko loše.
Briga me za ostale – mrzite i pljujte koliko želite. Ja sam ponosan na ovu ekipu koja je, sa ogromnim trudom, radom i znanjem, napravila čudo. A tek smo počeli", napisao je Rimac na Facebooku.
Podsjetimo, Rimac Nevera je postigla najveću brzinu od 412 km/h, što ga čini najbržim električnim serijskim automobilom na svijetu. Podvig obaranja rekorda nastavlja se nakon neovisno potvrđenog rekorda za ubrzanje Nevere od 8,582 sekunde na četvrtinu milje postavljenog 2021. godine, što ju je učinilo najbrže ubrzavajućim serijskim automobilom na svijetu. Ovom prilikom, Rimac tim posebno je tražio stazu ovalnog oblika s ravninama dovoljno dugim da Nevera postigne najveću brzinu, da bi se na kraju odlučili verificirati brzinu na stazi Automotive Testing Papenburg u Njemačkoj, s dva pravca od 4 km. Staze na kojima je moguće postići brzinu veću od 400 km/h vrlo su rijetke jer je vrlo rijetko da automobil uopće može postići tako visoku brzinu.
U zemlji skoro 70% stanovnika živi od raznih državnih, lokalnih i paradržavnih proračuna. To znači da njima njihov prihod ovisi o tome koliko urlaju, a ne o tome što i koliko rade, te o rezultatima rada. Takvima je klasična definicija - zaraditi svoju plaću nepoznata... Zato ne treba čuditi reakcija, jer je njima svako ulaganje u privatni sektor otkidanje od njihovih usta, kao što ih ugrožava i smanjenje poreza ili parafiskalnih davanja... Pa pogledajte ekipu u saboru, to je ogledalo...