PREDIZBORNA KAMPANJA

Milanović privremeno bio milijun kuna u minusu, a Grabar-Kitarović potrošila 9,57 milijuna kuna

Zoran Milanović i Kolinda Grabar-Kitarović
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
1/4
04.02.2020.
u 17:09

Prema završnom izvješću, Milanović je u izbornu promidžbu potrošio manje od Grabar-Kitarović.

Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović potrošila je na promidžbu tijekom predizborne kampanje za predsjedničke izbore 9,57 milijuna kuna, dok je izabrani predsjednik Zoran Milanović potrošio 3,75 milijuna kuna, čime je nakon izbora privremeno ostao milijun kuna u "minusu".

Pokazuju to izvještaji o financiranju izborne promidžbe, koje su predsjednički kandidati nakon drugog kruga izbora predali Državnom izbornom povjerenstvu.

Prema završnom izvješću, Milanović je u izbornu promidžbu potrošio manje od Grabar-Kitarović.

Video: Pobjednički govor Zorana Milanovića

SDP mu je kao svom kandidatu na predsjedničkim izborima dao 1,28 milijuna kuna, dok je 1,44 milijuna dobio od donacija. U završnoj računici izvješća navodi se da je Milanović u manjku prihoda za milijun kuna. Međutim, on prema odluci Vlade, ima pravo primiti 1,2 milijuna kuna naknade troškova izborne promidžbe.  

Kandidatkinja HDZ-a Grabar-Kitarović u kampanji je potrošila 9,57 milijuna kuna i tako skoro dosegnula maksimalni iznos koji se može potrošiti na izbornu promidžbu.

Prema Zakonu o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma, ukupan iznos koji kandidat na predsjedničkim izborima može potrošiti je 8 milijuna kuna, odnosno 9,6 milijuna ukoliko prijeđe u drugi krug izbora.

Grabar-Kitarović potrošila je gotovo sav novac koji je primila u kampanji. Polovicu iznosa, 4,78 milijuna kuna, HDZ-ova kandidatkinja utrošila je na usluge promidžbe.

Najveći dio novca za kampanju dao joj je HDZ, gotovo 7 milijuna kuna, a oko 2,6 milijuna dobila je od donacija.

Najveći dio troškova i Milanović je potrošio na oglašavanje - nešto više od 2 milijuna kuna. No, dok je Grabar-Kitarović najviše uložila u televizijsko oglašavanje utrošila (1,3 milijuna), Zoran Milanović najviše je potrošio na društvene mreže - 900 tisuća kuna.

HDZ-ova kandidatkinja na ovim je izborima potrošila više nego na prošlima. Predizborna kampanje za predsjedničke izbore 2015. godine koštala ju je 8,13 milijuna kuna.

Video: Govor Kolinde Grabar-Kitarović nakon drugog kruga izbora

Komentara 6

DU
Deleted user
17:16 04.02.2020.

Pa nije drugo ni radila nego samo trošila naš novac.

ZA
zarko815
23:04 04.02.2020.

Tko je platio sve te angažirane medije na čelu sa HRT-om koji su nam nametnuli slučajnu nevolju ?

DE
deps
11:15 05.02.2020.

Za pobijediti KGK nije smio potrošiti toliko novaca. Prijaviti ga za nenamjensko trošenje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije