PRVI OBJAVLJUJEMO ISTRAŽIVANJE
Mladi Hrvati između Europe i cajki: Ne znaju ni tko se borio na kojoj strani u 2. svjetskom ratu
Mladi se više osjećaju privrženima Hrvatskoj, svojoj regiji, gradu ili mjestu nego Europi, EU ili čovječanstvu, u njihovim obiteljima govori se o svim teškim temama, posebice o temeljnim svjetonazorskim pitanjima. Na formiranje čvrstih stavova mladih najviše utječu obitelj i prijatelji, dok je utjecaj škole u odnosu na roditelje, prijatelje i društvene mreže zanemariv. Mlade ne zanimaju rasprave odraslih o dalekoj prošlosti jer mnogi od njih ne znaju ni elementarne činjenice o 2. svjetskom ratu. Često se druže s obitelji i prijateljima i priznaju da tulumi najčešće završe uz cajke. Nisu isključivi, najviše podržavaju rodnu ravnopravnost, dok su prema pravima imigranata u prosjeku neutralni – niti ih podržavaju niti ne podržavaju.
Komentara 48
BI
Znaju li protiv koga smo se borili 91?
Ne baü svi, moja djeca uče od mene, ne slušaju neke Jakovine i Markovine kao neki.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Glazbeni ukus je individualna stvar svake osobe. I nevazna stvar, kao sto je i znanje ili neznanje tko se borio u ratovima prije 70 i vise godina. Tmladim Hrvatima svakako n e c e dati, niti oduzeti kruh. Ali toh. Ali to sto mladi Hrvati ne znaju razliku kljuca, odvijaca, kombinirki, matice, vijka, svrdla,,,, razliku zeljeza i celika,,,,,pa razliku organskih i anorganskih spojeva,,, razliku virusa i bakterija,,,,,,,,, opcenito, to sto mladi Hrvati imaju manjkavo i nedovoljno tehnicko/prirodoslovno-matematicko znanje, to im hoce "uzimati kruh" ili ce ciniti da ga imaju malo i sve manje, ili prevedeno; to ce ih ciniti siromasnim i sve siromasnijim. .