MONETIZACIJA

Mladi HSLS-a: Nemate pravo prodati budućnost mladih!

autocesta
Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
28.07.2014.
u 09:45

Autoceste su važne jer predstavljaju osnovnu pretpostavku razvoja Hrvatske, poručuje Toni Garac

Monetizacija autocesta na 50 godina jednaka je prodaji, oglasili su se Mladi hrvatski liberali, podmladak HSLS-a. Kao alternativu HSLS-ovci nude restrukturiranje, spajanje HAC-a i ARZ-a i uvođenje vinjeta.

- Autoceste su važne jer predstavljaju osnovnu pretpostavku razvoja Hrvatske, a time i boljoj budućnosti mladih. Nemate pravo nešto tako važno za razvoj države poput autocesta dati u koncesiju na 50 godine drugome i tako ugroziti budućnost mladih, a da niste pitali vlasnike odnosno građane Republike Hrvatske što o tome misle. Nemate pravo prodati budućnost mladih!!! - poručio je u priopćenju predsjednik MHL-a Toni Garac.

Mladi liberali šokirani su, tvrde, "sramotnom i skandaloznom" izjavom ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića koji je rekao da će monetizacija biti najveća investicija u Hrvatskoj.

>> Monetizacija ili krah proračuna?

Komentara 12

Avatar mali322
mali322
11:03 28.07.2014.

Nema budućnosti za naše autoceste dok je ovoliki broj uhljebljenih nazovimo radnik a nitko im ne smije dati otkaz osim novih vlasnika ...onaj na izlazu Vucevica aute vidi samo na tv-u

Avatar Neron
Neron
10:37 28.07.2014.

Svaki upravitelj bilo kojeg dobra ima (ili bi trebao imati) određeni plan. Ne smeta mene toliko sama ideja prodaje ili iznajmljivanja autocesti na dug period koliko sam razlog - mi nemamo novaca za plaće, nesposobni smo pokrenuti gospodarstvo, pa ćemo prodati autoceste jer je to jedini način da dođemo do novaca i isplatimo plaće. Netko će te autoceste kupiti i to neće biti zato što ih skuplja poput znački, nego zato što očekuje zaradu - mogu samo zaključiti da je sadašnji vlasnik samo nesposoban zarađivati na onome što ima. Možda autoceste nisu važne za razvoj i život građana RH jer političke strukture imaju nekakvu drugačiju viziju (npr. INA nam ne treba jer razvijamo nuklearnu fuziju pa ćemo koristiti taj oblik energije, a ne fosilna goriva). Jedino ja nisam primjetio da je itko ikada govorio o tom drugačijem putu razvoja u kojem nam ceste nisu važne niti potrebne. Jasno mi je da autoceste novi vlasnik neće staviti u torbu i odnijeti iz RH, no isto tako mi je jasno da je vlasnik INE podredio INU interesima MOL-a, a naša vlada to tek sada vidi. U prodaji autocesti ne očekujem ništa manje - zašto, npr. talijanska vlada ne bi kupila autoceste i toliko dignula cijenu prometa računajući da će tako ogroman broj turista doći k njima? Naravno da je ovakav scenarij nerealan, ali zašto ne bi novi vlasnik imao drugačije interese od interesa nas koji ovdje živimo, iz čijih se poreza autocesta gradila i za čije se automobile ta autocesta gradila?

KA
kafka
11:29 28.07.2014.

Pita li se itko zašto je ova dionica ceste sa slike nužno morala biti tako vijugava? Projektant si malo popio ili što?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije