Ukoliko se ostvare najave iz HŽ putničkog prometa, u tjednu nakon Uskrsnih blagdana Karlovačka bi županija mogla ostati bez četiri linije.
Vlak za dva putnika
Više ne bi vozio vlak na relaciji Ozalj - Karlovac koji polazi u 4.51 sat i kojim se prosječno vozi šest putnika, pa gubitak iznosi 160.000 kuna. Vlak Karlovac - Bubnjarci kojim se prosječno vozi 10 putnika i koji polazi u 18.20 sati, te natrag iz Bubnjaraca u Kamanju za Karlovac koji kreće u 19.20 i kojeg dnevno koriste tek dva putnika, donose ukupni gubitak od 113.000 kuna.
Na popisu HŽ putničkog prometa je i vlak koji svakoga dana u 19.45 kreće iz Ogulina prema Rijeci. Ima prosječno 17 putnika, a HŽ je na toj liniji izračunao najveći gubitak od sporne četiri liniji u iznosu od 1,29 milijuna kuna.
– Razgovarat ćemo s nadležnima u HŽ-u kako do ukidanja linije koja povezuje Bubnjarce i Karlovac ne bi došlo. To je jedina veza starijim ljudima i srednjoškolcima s Karlovcem, u to vrijeme autobusnih linija nema, pa je prijevoz, osim vlakom, moguć samo automobilima.
Taj nam je vlak važan jer je i jedina poveznica s okolnim mjestima, poput Žakanja. Naime, nema logike da ukidaju tu liniju, dok s druge strane HŽ ulaže milijune kako bi obnovili tu željezničku prugu koja je dio međunarodnog željezničkog prijevoza od Karlovca do Slovenije - kaže Damir Mateljan, načelnik općine Kamanje i saborski zastupnik SDP-a.
Modernizacija linije
Tvrdnja HŽ-a da su linije neisplative jer se njima vozi premalo putnika, Mateljan smatra krivim.
–Na HŽ-u je da modernizira linije, marketinški ih ‘preuredi’, napravi prihvatljivim, modernim kako bi se više ljudi služilo tim linijama. U svakom slučaju, vlak iz Karlovca za Bubnjarce našoj sredini treba i nastojat ćemo ga zadržati - dodaje načelnik Mateljan.