Za predstavu "Plavi vlak" ("Le Train Bleu") Picasso je, koristeći motiv svoje dvije godine stare slike "Deux Femme Courant Sur La Plage", na nagovor Djagiljeva kreirao kazališni zastor koji je za 24 sata oslikao kazališni scenograf knez Alexander Ševaršidze. No, Picasso je bio toliko impresioniran kvalitetom Ševaršidzeova rada da je to počeo smatrati vlastitom slikom i sam se potpisao na nju.
Taj gvaš na platnu svojom veličinom od 10,3 X 11 metara nadmašuje čak i slavnu "Guernicu" (3,35 X 8 m) i nakon dvije kazališne sezone smješten je u skladište, odakle je izvađen tek 1939. za jednu izložbu. Povremeno je vađen, 2003. razmotan je na podu Opere za jednog prikupljanja priloga, ali tek sad bit će okomito izložen od 25. rujna, na izložbi djela povezanih s izvedbenim umjetnostima u Victoria and Albert Museumu.
Da bi se veliko Picassovo (i Ševaršidzeovo) platno razmotalo, bilo je potrebno podići skele, i sliku na pet kolotura pažljivo je razmotalo deset muzejskih radnika.