Do svibnja nova pruga stiže u Đulovac, a do kraja godine bit će obnovljena i otvorena cijela dionica između Daruvara i Pčelića, čime će Daruvar iz dva pravca, ponovno nakon četiri godine, željeznički biti povezan s ostatkom Hrvatske. Najavio je u Daruvaru predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić, navodeći da se do sada se s novom prugom došlo do naselja Maslenjače, 10 kilometara udaljenog od Daruvara. Time je obavljeno nešto više od četvrtine posla.
- Valja obnoviti i vijadukt Krndiju između Sirača i Pakraca kako bi se odvijao ne samo putnički već i teretni promet - kazao je Peričić.
Za prugu kojom će vlakovi voziti brzinom od 50 do 60 kilometara na sat do sada je utrošeno oko 20 milijuna kuna.
Osim što je zadovoljan brzinom radova i činjenicom da je posao našlo 30-ak ljudi, gradonačelnik Dalibor Rohlik kaže da će ona za gospodarstvo Daruvara i općina kroz koje prolazi biti od ključne važnosti, posebice uspostavom teretnog prometa.
No, istovremeno budući da će 40 kilometara pruge biti dovršeno u samo godinu i pol, nameće se pitanje zašto onda za izgradnju one Sveti Ivan Žabno - Gradec treba čak dvije godine.
- To je novogradnja i drugi tip radova, koji se financiraju iz EU fondova. No, to je krajnji rok, a ozbiljan izvođač radova posao može izvesti puno ranije. Početak radova očekuje se nakon potpisivanja ugovora u svibnju - kazao je D. Peričić.
>>Počinje obnova pruge od Koprivnice do Botova