14.03.2014. u 14:00

Reporter Nove TV govorio je o "toj tvornici", jer reći da se zove LTH bila bi reklama!? Da propadaju, svi bi im čuli ime. Na HTV-u, pak zamućuju već i marke na odjeći

Vijest je bila senzacionalna. U Benkovcu postoji suvremena tvornica u kojoj radi 330 metalskih radnika, proizvode dijelove za europsku automobilsku industriju i sve, naravno, izvoze, a to "sve" vrijedi 23 milijuna eura godišnje. Slijedio je kadar radnika, pa kadar robotiziranih strojeva. Prilog je objavila Nova TV, poslala zadarskog reportera Šimu Vičevića, koji je dobro odradio posao, imao je radnike, direktore, a u to je, ne kao prvu vijest, uklopio i hrvatskog predsjednika Ivu Josipovića. Svi sretni, zadovoljni, najava širenja, jer gazde namjeravaju proizvodnju i – poduplati. U cijelom tom optimističnom prilogu nešto me zasmetalo. Čujem stalno "ta tvornica", "taj pogon". Hm, ali kako se zove ta čudesna tvornica, e, to nisam čuo. Nazvao sam, zbunjen, znalca i pitao ga što je posrijedi. Nije novinar pogriješio, zaboravio, politika televizijskih kuća, dakle, ne samo Nove TV, jest da kada objavljuje ovakve vijesti – u pravilu se ne objavljuje imena tvrtki. Na HTV-u, istina nemaju pisanih pravila, ali nametnulo se da se sve češće "bluraju" (zamućuju) imena tvrtki, pa čak, što je posebno smiješno i imena na odjeći, sve kako ih netko ne bi optužio da rade besplatnu reklamu. - To ti nema nigdje, kaže mi TV znalac. Međutim, zanimljivo, to pravilo vrijedi očito samo za tvrtke koje dobro posluju. Kada tv kuće imaju vijesti iz problematičnih - rovinjske Mirne, pulske Arene, Dine, Diokija i drugih, e tu može imenom i prezimenom. Kako se to meni čini dosta glupom praksom, "guglanjem" valja otkriti to ime "benkovačkog gospodarskog bisera", kako mu anonimno tepaju pravednici Nove TV. Zove se – LTH metalni lijev.

PLUS

Nakon Šegona, u središtu nove afere je Jozo Kalem. TV odmah uz to kažu da je i Linićev prijatelj, e to je već novost. Kod Ježića se to još izbjegavalo. Slavko, kakav slijed!

MINUS

U europskom smo vrhu, vrištali su voditelji Dnevnika Nove TV. Proizvodnja narasla u siječnju 5,4%. "Slučajnost, polako", uzalud je lažnu euforiju pokušavao stišati Bago

>> Josipović optimističan oko oživljavanja gospodarstva

Komentara 4

Avatar Becarina
Becarina
14:17 14.03.2014.

HRT je gori od Yu tarnjeg lista . Nikakav nivi i svaki dan jeftiniji .

FI
fiberglas
10:35 15.03.2014.

Htv kroz tri rešeta pa opet.

CP
Cviet Prigorja
10:56 15.03.2014.

Isprika gosp. Ivankoviću, ali ne vidim gdje bih mogao komentirati današnju kolumnu dr. Skoke ( Zašto je sv. Patrick cool, a sv. Josip nije ) pa evo nekaj ovdje: Naime ,oba blagdana, i sv. Patrick, i sv. Josip padaju uju u vrijeme korizme, a način obilježavanja blagdana sv. Josipa kako ga obilježavaju Hrvati-katolici puno je prikladniji za vrijeme korizme. Sv. Patrick je vulgarno amerikaniziran i komercijaliziran . Blagdan sv. Martina (11. 11.) je "mokri" blagdan koji treba upristojiti za pučku feštu. Citat: Zato se nemojmo pretvarati u vlastite karikature ili tuđe lose kopije, već postanimo svjesniji vlastitog identiteta i ponosnije pokažimo svijetu što baštinimo.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije