Tvrtke traže načine za djelatnike da ostanu sretni i predani svom poslu. Istodobno, istražuju načine da uzvrate svojim zajednicama i da se pozabave nekim društvenim izazovima i nejednakostima.
S tim ciljem Raiffeisenbank Hrvatska razvila je internu platformu Yellow goes Grenn s kojom ciljaju na dvije važne stvari: djelatnike koje kroz korporativno volontiranje potiču i usmjeravaju u društvene odgovorne projekte s ciljem ulaganja u lokalnu zajednicu te promociju koncepta održivosti u poslovanju.
''Upravo ovakvim angažmanom nastojimo iskazati naša nastojanja da ojačamo društvenu odgovornost te postanemo primjer dobre prakse korporacijske organizacijske kulture koja osnažuje svoje djelatnike da budu nositelji promjena i aktivni članovi društva'', rekla je glavna specijalistica odnosa s javnošću i održivosti iz Raiffeisenbank Hrvatska Kristina Samardžić.
Ovog listopada pokazali su kako društvena odgovornost izgleda na djelu te da ona nije tek jedna podstranica na službenom webu. Čak 100-tinjak djelatnika Raiffeisenbank Hrvatska se u sklopu kampanje Boranka pridružilo 27. akciji pošumljavanja požarišta Dalmacije. Ovaj put na splitskoj Korešnici.
''Za djelatnika koji je privatno angažiran u volontiranju i pritom u tome dobiva potporu tvrtke u kojoj radi znači veliko zadovoljstvo jer time zaprima osjećaj potpore i razumijevanja od strane poslodavca, kolega o načinu života koji živi (jer volontiranje nije ništa druge nego li način života na koji se čovjek opredijeli) već i potvrdu da je dio jednog dobrog tima s kojim dijeli isto ili slično razmišljanje.
Imati oslonac, vjetar u leđa od strane svoje kompanije pojedincu osnažuje osjećaj pripadnosti, a k tome kompanija time potvrđuje i sposobnost prepoznavanja potrebe društva, zajednice čiji bi aktivan član trebala biti. Korporativnim volontiranjem ne utječe kompanija pozitivno samo eksterno, već i interno; kolege se češće druže, van radnog vremena, te se time, pomažući drugima, zbližavaju, rastu zajedno i postaju prijatelji, obitelj… Rekla bih, dobro se dobrim vraća!'', istaknula je Marija Gečević iz Odjela ljudskih potencijala Raiffeisenbank Hrvatska.
Kako dodaje Gečević, njihovu banku čine individue koje spajaju iste vrijednosti. Među tim vrijednostima je i težnja za boljom slikom svijeta u kojem živimo.
''Korporativno volontiranje je upravo pokušaj, težnja da zajedničkim snagama pozitivno utječemo na promjene u društvu jer RBA nije samo kompanija, RBA su ljudi'', dodala je Gečević.
Boranka je najveća europska volonterska akcija pošumljavanja požarišta koja je potekla upravo iz Splita, a u međuvremenu se proširila i na ostale dalmatinske gradove. Da zaposlenici žele dati svoj boljitak zajednici, govori i ovaj gromoglasan odaziv djelatnika ove banke. Ni penjanje uzbrdo pa čak i lagana kišica tog volonterskog vikenda nije ih omela u ostvarenju volonterskog angažmana. U svojim ruksacima imali su tek ponešto za okrjepu, a sadnice i alat za sadnju dodijeljeni su im po dolasku na Korašnicu. Prijevoz je organizirala sama banka, što je zapravo još jedna poveznica s time da je njima kao poslodavcu stalo da njihovi zaposlenici budu društveno angažirani.
Što se vaši djelatnici više potiču na volontiranje, to će biti više angažiraniji na svom radnom mjestu. To uključuje veću produktivnost, zadovoljstvo djelatnika i djelatnike s višim moralom. Prema studiji Net Impacta i Sveučilišta Rutgers, djelatnici koji kažu da imaju priliku ostvariti izravan društveni i ekološki utjecaj na poslu izvještavaju o većoj razini zadovoljstva od onih koji nemaju, u omjeru 2 prema 1.
Što to znači za vas, tvrtku? To znači veću profitabilnost na duge staze, jer će vaši djelatnici biti produktivniji i zadovoljniji.
Studija Stanford Graduate School of Business otkrila je da su "diplomanti spremni žrtvovati u prosjeku 14,4 posto svojih očekivanih plaća da bi radili u društveno odgovornim tvrtkama." To znači da korporativni volonterski program može pomoći vašoj tvrtki da bolje privuče i zadrži visoko kvalificirane, socijalno osviještene mlade djelatnike.
Sadržaj nastao u suradnji s RBA