Nešto nakon sedam sati na sjevernom ulazu u tunel Sveti Marko koji se nalazi na autocesti nedaleko Karlovca dogodila se prometna nesreća u kojoj su dvije osobe ozlijeđene i prebačene u Opću bolnicu Karlovac. Tako je priča o ukletom tunelu za koji se veže niz gotovo nevjerojatnih događaja dobila novi nastavak.
Prema informacijama iz Policijske uprave karlovačke posljednja nesreća dogodila se nakon što je automobil koji je tunelu prilazio iz smjera Karlovca izletio s kolnika, udario u zaštitnu ogradu kraj ceste i zarotirao se na kolničkom traku. Ipak nesreća nije zaustavila promet.
U gotovo istovjetnoj nesreći 2. lipnja poginuo je Aldo Siegrist, menadžer tvrtke Nestle. On je iz potpuno neobjašnjivih razloga promašio ulaz u tunel i punom brzinom automobilom udario u zid pokraj tunela.
U tom trenutku, procjenjuje se, vozio je brzinom od 200 kilometara na sat.
Kraj tunela dogodilo se još niz nesreća s najtežim posljedicama, a mnogi podsjećaju kako je tunel Sveti Marko jedino mjesto na svijetu gdje autocesta prolazi točno ispod groblja. Zato mnogi tvrde kako nije slučajnost što je tjedan dana nakon stradavanja menadžera Nestlea plamen progutao autobus karlovačkog Autotransporta iz kojeg je spašeno tridesetero članova KUD-a Trg iz Ozlja neposredno nakon prolaska kroz tunel.
Tijekom gradnje, samo stotinjak metara od tunela, s betonske konstrukcije pala su u korito Dobre dva betonska nosača. Materijalna šteta bila je velika, no nitko nije stradao. Zatim je na istom gradilištu poginuo radnik. Pao je s betonske konstrukcije.
Nakon otvaranja tog dijela autoceste, uz niz prometnih nesreća i pogibija, mnogi se sjećaju kako je prvi vozač na autocesti koji je uhvaćen u prebrzoj vožnji otkriven upravo pomoću nadzorne kamere na tunelu - ušao je u tunel vozeći 203 kilometra na sat.
ja mislim da bi radar, ali da se zna za njega dakle obavijest tipa \'Radar\', ispred tunela rijesio problem. I to ne onaj infracrveni, koji se ne vidi, nego klasican opremljen s blicom. Tako bi barem jedan radar bio upotrebljen za sigurnost u prometu, za razliku od radara i kazni koje pisu nasi policajci-pistoljasi.