izlaz iz krize

Nova strategija proizvođača skija

skijanje,skije
Deutsche Welle screenshot
06.02.2015.
u 10:45

Umjesto da kupuju skupe skije i s njima se spuštaju niz stazu, sve više ih skije posuđuje u mjestu u kojem se odmaraju

Poslovanje poduzeća koja proizvode opremu za zimske sportove je postalo komplicirano. Promijenile su se navike sportaša.

Umjesto da kupuju skupe skije i s njima se spuštaju niz stazu, sve više ih skije posuđuje u mjestu u kojem se odmaraju. Atomic iz Austrije je vodeći svjetski proizvođač i pronašao je izlaz iz krize. Logika tog proizvođača je jednostavna: tko želi na planinu, njemu ne trebaju samo skije, već i puno više od toga...

>>Zagrepčani isprobali sve sljemenske staze i uživali u bijeloj idili

>>Jedni uživaju zakopčani do grla, drugi u mini bikiniju
 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije