Rok za prijavu do 1. kolovoza

Novi natječaj za gradnju električnih brodova: Potrebna su 3 broda za 389 putnika

Rijeka: Putnici izlaze iz katamarana Kolovare
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
1/3
04.07.2023.
u 14:55

U lipnju je Jadrolinija poništila natječaj od 45 milijuna eura raspisan u siječnju jer se nije javio 'nijedan sposoban natjecatelj'

Privremenim zastojem u Jadroliniji nazivaju početkom lipnja poništen natječaj za električne brodove, jer već su raspisali novi. Od tri broda koji bi za dvije do tri godine trebali zaploviti našim morem, kako se procjenjivalo još u siječnju kad je Jadrolinija počela tražiti tvrtku koja će ih izgraditi, ne odustaje se, a dokumentacija koja je sad objavljena, na prvi se pogled ne razlikuje od one s početka 2023.

Prošlog mjeseca najveći hrvatski putnički brodar poništio je natječaj od 45 milijuna eura raspisan u siječnju jer se na njega nije javio "nijedan sposoban natjecatelj". Uvjet Jadrolinije bio je da je svaki brod kapaciteta 389 putnika, ima mjesta za osam članova posade, da mu maksimalna duljina bude 52, a širina 12 metara te su oni trebali voziti na državnim brodskim linijama Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice i Suđurađ – Dubrovnik. Ponude tvrtki koje bi posao eventualno mogle odraditi primale su se do kraja veljače, a plan je bio da se odrede minimalni tehnički uvjeti pa se, s tvrtkom koja brodove može izgraditi, još dogovore detalji.

Za odabir firme Jadrolinija si je prvotno dala 60 dana, taj rok produžila, a onda, početkom lipnja, objavila da je svih sedam ponuda pristiglih na natječaj "nedopustivo". Podsjetimo još jednom, poslali su ih: Astilleros Armon S.A., Baltic Workboats As, Cantiere Navale Vittoria, Holland Shipyards Group, zajednica ponuditelja Brodotrogir Cruise i Tema, kao i Dalmont s INMEL-om i TSI-jem te Iskra brodogradilište s Navis Conceptom i turskim tvrtkama.

POVEZANI ČLANCI:

Na natječaj koji su sad raspisali tvrtke se mogu javiti do 1. kolovoza, a ideja je i dalje ista: električni brodovi, tri komada, kapaciteta 389 putnika, linije koje smo već spomenuli. I 45 milijuna eura, od kojih bi Jadrolinija 65 posto dobila iz europskih fondova, što je jedan od glavnih razloga za ponovno pokretanje natječaja, ali i za poništavanje dosadašnjeg jer brodogradilišta koja su se javila našem putničkom brodaru nisu ispunila sve tehničko-pravne uvjete.

>> VIDEO Kakav prometni krkljanac! Pogledajte ove kilometarske kolone prema moru

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije