BESMRTNOST Mohammed Al Fayed poželio sarkofag optočen dijamantima

Novi trend među bogatašima - mumificiranje

zan_mumija_tx.jpg
import
15.11.2005.
u 17:37

SAN DIEGO – Američka kompanija Summon iz Salt Lake Citya, zadužena za organizaciju pogreba, svojim klijentima odnedavno nudi nov način odlaska u zagrobni život.

Moderna mumija
 Na izložbi u San Diegu čelnici Summona predstavili su modernu mumiju koja je nakon smrti “obrađena” po uzoru na staroegipatske, ali su pri mumificiranju korišteni i neki novi materijali koji čuvaju tijelo od raspadanja. Ideja, koja se u početku činila bizarnom, brzo je našla svoje poklonike diljem svijeta, i to prvenstveno one dubljeg džepa. Stručnjaci iz Summona mumifikaciju pak nude svakome, ali najosnovniji model, koji stoji 60.000 dolara, a u cijenu je uključen i metalni sarkofag, ipak je dostupan samo onima “potkoženijima”.

Prvi poznati klijent koji je izrazio želju za mumifikacijom vlasnik je slavnog londonskog Harrodsa Mohammed Al Fayed, koji je poželio da nakon smrti bude pretvoren u mumiju i položen u stakleni lijes u svojoj kući u okolici Pariza. Al Fayedov sarkofag trebao bi imati stakleni poklopac optočen dijamantima, a cijena njegova modela gotovo je milijun dolara.

I glumac Steven Segal, poznat po štovanju istočnjačkog stila života, također se pomamio za novim trendom, a američki tisak uvjeren je da će i trendseter Tom Cruise, koji je donedavno želio da ga se nakon smrti zamrzne, poželjeti svoju besmrtnost potražiti u liku mumije.

Sarkofag za odabrane
Svoju želju za besmrtnošću izrazilo je još desetak bogatih i slavnih, a uredi Summona zatrpani su zahtjevima “običnih” građana koji ih mole da smanje cijenu mumificiranja. Stručnjaci Summona, pak, visoku cijenu pravdaju delikatnim i dugotrajnim postupkom (mumifikacija traje sedamdesetak dana) kojem tijelo mora biti podvrgnuto da bi postalo prava mumija.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije