15.04.2015. u 12:00

Budući da Hrvatska i nema nego spore vlakove iz 20. stoljeća, ovdje turisti mogu 365 dana godišnje uživati u sporoj vožnji, i to ne na 4 linije, već na gotovo svim pravcima

Darko Lorencin, ministar turizma, zadovoljan je prvim rezultatima kampanje “Hrvatska 365“ kojoj je cilj produljenje sezone na cijelu godinu, ali uvjeren je da može i bolje. Ideju može dobiti u Italiji, gdje su po uzoru na sporu hranu (“slow food“) državne željeznice obnovile četiri linije kako bi turistima omogućile uživanje u pejzažima pri sporoj vožnji starim vlakovima “iz 20. stoljeća“. Budući da Hrvatska i nema nego spore vlakove iz 20. stoljeća, ovdje turisti mogu 365 dana godišnje uživati u sporoj vožnji, i to ne na 4 linije, već na gotovo svim pravcima.

Omer Smajli, teški invalid iz Zagreba, požalio se Novom listu da HZZO krši njegova ustavna prava jer mu nije odobren sanitetski prijevoz premda je nepokretan. Smajli je na operaciju kuka u Kliniku za ortopediju Lovran stoga morao poći od Zagreba do Rijeke vlakom iz kojeg su ga djelatnici HŽ prenijeli u taksi do bolnice. Ironija je sudbine da je Smajli godinama radio upravo kao vozač vozila Hitne pomoći u Zagrebu i Rijeci i pritom spasio mnogo ljudskih života.

Predrag Matić, ministar branitelja, sudjelujući na događanju “Vlada Up“ (“gore Vlada“) i komentirajući taj besmisleni hrvatsko-engleski izraz, rekao je da je bolji nego “Vlada Down“ (“dolje Vlada“). U prijevodu na hringliš: pipl mast trast as.

Ivana Vilibora Sinčića, lidera Živog zida, posljednjih su dana prozivali članovi te stranke na društvenim mrežama zbog nedemokratskog ponašanja. Osim što pojedini ogranci upozoravaju na centralizaciju odlučivanja i isključivanje nepodobnih, iz Virovitice se žale da vodstvo stranke preporučuje izbjegavanje deložacija “niskog medijskog intenziteta“. Istovremeno Sinčić je osmislio akciju visokog medijskog intenziteta jer Slobodna najavljuje njegov prosvjed ispred bolnice Vrapče, i to “protiv političkih zatvaranja zdravih“. Tko su politički zatvorenici u Vrapču i odakle Sinčić zna da su zdravi, nije otkrio, ali nema sumnje da će ovaj prosvjed dobiti više prostora od deložacije u Virovitici.

>> Darko Lorencin: Rast od 20 posto izvrstan je rezultat

Komentara 9

SA
santos008
14:16 15.04.2015.

Za sporu voznju zeljeznicom mozes zahvaliti svom kolegi iz Vlade ,drugu Doncicu.

MA
Marko Antonije
14:38 15.04.2015.

U Dubrovniku vratiti gradski tramvaj i uskotračnu prugu Sa Čirom,u Splitu Reru ,Šibenik i Zadar spoj preko Knina popraviti a iz Zadra kroz tunel u Velebitu nova pruga za sjever,u Istri staviti u funkciju SVE stare pruge---to sve radi TURIZMAsve radi TURIZMA ! I jasno Zagreb-Samobor opet u funkciju sa SAMOBORČEKOM !

DU
Deleted user
10:55 16.04.2015.

Osobno , bez da sam odvjetnik ikome u Vladi, mislim da je nedavnim uvodjenjem novog tipa EM niskopodnog vlaka napravljen velik Korak naprijed. Nove kompozicije slijede i treba ich biti sto vise da zamjene stare rage od vecine postojecih kompozicija iz 70.g. proslog stoljeca (po dizajnu i funkcionalnosti ). Takodjer je bitna zeljeznicka infrastruktura , ponajprije nivo na kolodvorima i stajnkama. To su osnove. Posto je RH relativno mala zemlja, mislim da nije presudno die li vlak 100 ili 180 km /h. Bitni je da je isti ucestao i tocan ,da mogu s biciklom ili invalidskim kolicima uci i izaci bez frke, da ima WiFi pristup , da ima klimatizaciju i display-e u vagonu na HR i EN jeziku kod bitnih stajnaki barem .Dakle ono sto je prikazano prvom na prvoj nedavno pusteno u promet kompoziciji Zg -Koprivnica novog Koncarevog EM vlaka. E to bi bilo to,. Hoce li isti ici 80 , 100 ili 190 km /h nije presudno .

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije