U Uredu predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar - Kitarović održana je četvrta radionica Radne skupine Predsjednice Republike Hrvatske za razvoj identiteta i brenda Republike Hrvatske, na kojoj je nastavljen rad i rasprava o brendingu i dostupnim modelima za razvoj brenda nacije/države, a u svrhu pripreme cjelovitog modela brenda Republike Hrvatske, priopćili su iz Ureda predsjednice.
Na četvrtoj radionici analizirali su se elementi marke Hrvatske po područjima te se generirala izjava o pozicioniranju marke Hrvatske. Kao teorijska podloga korišteni su modeli Capstones i Brand Key. Radionica je završila definiranjem elemenata marke Hrvatske prema ciljnim javnostima.
Predsjednica Grabar-Kitarović, u listopadu prošle godine, održala je okrugli stol na temu „Identitet i marka Republike Hrvatske“, na kojem su sudjelovali i stručnjaci iz područja marketinga, kreiranja imidža i brendiranja te sporta i kulture. Na okruglom stolu Predsjednica je istaknula kako Hrvatska nema jasan i kvalitetan sustav oblikovanja nacionalne marke, odnosno brenda, i upravljanja njome te poručila kako to želi promijeniti osnivanjem radne skupine koju će voditi prof. Dubravka Sinčić Ćorić sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta.
Radna skupina Predsjednice Republike Hrvatske za razvoj identiteta i brenda Republike Hrvatske osnovana je početkom studenog 2018. godine Odlukom predsjednice Grabar-Kitarović. Sredinom travnja radna skupina predstavit će Predsjednici Republike smjernice za pozicioniranje Hrvatske, odnosno za brendiranje Hrvatske.
Pogledajte video: Grabar - Kitarović na Danu otvorenih vrata
Jesenti milu bigulicu, kaj je to identitet i brend RH koje bi trebalo razvijati? Zar Hrvatska kao država već nema razrađene te sastavnice i ne služi se njima? Kako onda uopće funkcioniramo? To je retoričko pitanje jer se dobro vidi kako. Drugim riječima, šuć-muć pa prolij.