POVIJESNI DAN U SRPNJU
Ovo je najteža dionica megaprojekta koji mijenja Hrvatsku. Do Pelješkog mosta četiri tunela, dobiva i svoju vatrogasnu postrojbu
Na pristupnim cestama su četiri tunela, i to Debeli Brijeg koji je sa svoja 2,4 kilometra najduži na trasi, dok je tunel Kamenice dug 500 metara. Na stonskoj dionici koja neće biti otvorena za promet ovo ljeto nego krajem godine, nalazi se jedan od najzahtjevnijih dijelova ovog projekta, most Ston dug 485 metara, koji je izgrađen između dva tunela – Polokovice koji je dug 1242 metra i Supave koji je dug 1290 metara....
Komentara 32
KR
Vecernja i jutarnja hartijana place kad vidi ovo , neka,.
KA
Meni,kao Srbinu iz BiH, je drago da ste izgradili most samo zato što su Bošnjaci bili protiv.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nemojte sramotnu traljavost i nesposobnost proglasavati uspjehom. Kada su dosli kinezi napisao sam da ce oni prije zavrsiti kompletan most nego nasi uhljebi pristupne ceste. To se i ostvarilo. Sramota nad sramotama