"Oho, kreću komentari 1,2,3...", jedan je od komentara na Facebooku nakon što jedan od autora dizajnerskog dvojca Kazinoti&Komenda, Karlo Kazinoti objavio plakat za predstavu "Gazdarica", HNK Split. Na plakatu je otvoren novčanik koji podsjeća na ženski spolni organ. "Topčina! i "koji ste vi majstori", drugi su komentari.
Premijera predstave, bit će 9. kolovoza, a već je izazvala interes. Inače, riječ je o adaptaciji Krčmarice Mirandoline, Carla Goldonija.
"Vlasnica gostionice u Firenci, svakodnevno se suočava s neobičnim problemom - kako se riješiti napasnih muškaraca koji se neumorno vrte oko nje. Za njezinu naklonost natječu se imućni grof koji je pokušava osvojiti skupim darovima, osiromašeni, ali slatkorječiv markiz te konobar Fabrizio, sitni napuljski prevarant koji osvaja proleterskim šarmom. Jedino vitez de Ripafratta odolijeva čarima fatalne gostioničarke", stoji u najavi na stranicama splitskog HNK.
Inače, dizajnerski dvojac stoji iza još jednog plakata o kojem se pričalo. Vizual ovogodišnjeg Splitskog ljeta bila su dva jezika koja se dodiruju što su mnogi dočekali na nož. Ocijenili su ga vulgarnim i neprimjerenim.
"Kazališna umjetnost, ako je kvalitetna je strast prenesena na scenu. Nerijetko je sirova i na momente nije ugodna za gledanje. Provocira reakciju i zadržava pažnju, postavlja pitanja. Naš vizual za 69. Splitsko ljeto je sirov i slojevit. Rekonstruirani poljubac koji je kompozicijski metafora plesa, vala, seksa. Jezik je glavni alat glumca i pjevača. Jezik je početak, baza, kreator civilizacije", objasnio je tada Karlo Kazinoti.
VIDEO Zaštitite se od provalnika tijekom godišnjih odmora
Kad ovakvim plakatima trebaš pribjegavati za privlačenje pozornosti publike i medija onda znaš da predstava sama po sebi je čisto go.no i da se tu ne radi o predstavi već o samim plakatima kao takvima, predstava je tu sasvim sporedna stvar. Ovim plakatom se prvenstveno želi isprovocirati tradicionalan dio društva koji nekim "strukturama" iznimno smeta i koje žele na silu nametnuti neke svoja nova pravila i norme u društvu.