- Na kraju smo se sveli na minutažu reklama. Ako je to pitanje javne televizije, onda smo promašili raspravu - kazala je Vesna Pusić na petosatnom okruglom stolu posvećenom HRT-u. Premda prijedlog Zakona o HRT-u ide u drugo saborsko čitanje, državna tajnica Nina Obuljen nije mogla reći koliko će propisanih minuta marketinga stajati u konačnom prijedlogu, jer odluku o tome donosi Vlada.
Iako su mnogi osuli paljbu po komercijalnim televizijama, predsjednik uprave Nove TV Dražen Mavrić naglasio je da smanjenje broja minuta reklama neće ugroziti opstojnost HTV-a, to više što HTV sad novac od RTV-pristojbe upotrebljava i za financiranje komercijalnih sadržaja. V.d. ravnatelja HRT-a Josip Popovac uzvratio je da je HRT početkom godine umalo doživio bankrot te da se, ako se HTV-u smanji marketinška minutaža, taj novac neće preliti na komercijalne televizije ni u tisak. Rečeno je da će HRT imati prekratke rokove za prilagodbu novom zakonu, a ulazi se u izbornu godinu.
Šef Delegacije EU Paul Verhöven zauzeo se za pronalaženje kompromisa, a gošća iz Slovenije Sandra Bašić Hrvatin kazala je da europska direktiva o audiovizualnim medijima nije partijski naputak nego smjernica i da prijedlog zakona daje mnogo manevarskog prostora za političare da provode svoju volju
HTV je neusporedivo kvalitetnija televizija od rtl i nove koji imaju farme i big brothere a film isprekidaju s toliko reklama za popizdit..inace informativne emisije na novoj i rtl su dno dna..mada je i na htv vidljiva sdpkracija koju provode oni nasilno zaposleni 2000 godine..no i takav htv je daleko ispred rtl i nove...