Izvođači su uvedeni u posao gradnje najskuplje ceste u Hrvatskoj - DC403, dionice luka Rijeka - čvor Škrljevo. Riječ je o cesti dužine oko tri kilometra, a ugovorena vrijednost radova iznosi 456 milijuna kuna plus PDV. Gradnja ta tri kilometra toliko je skupa jer su na trasi brojni objekti budući da cesta prolazi kroz sam grad Rijeku.
U Hrvatskim cestama kažu da izvođač radova priprema organizaciju gradilišta. S trase prometnice se trenutačno, objašnjavaju u HC-u, uklanja oko 70-ak manjih pomoćnih i stambenih objekata te većih gospodarskih objekata i napuštenih tankova Inine rafinerije.
Najveći su zahvati gradnja trotračnog tunela Podmurvice dugog oko 1250 metara, vijadukta Piopi (316 metara), vijadukta Mlaka (144 metara) i željezničkog podvožnjaka Piopi (56 metara. U HC-u kažu da je ugovorom predviđeno da se svi radovi dovrše i napravi tehnički pregled u roku od 30 mjeseci od datuma uvođenja u posao.
Izvođač radova je zajednica ponuditelja slovenskog Kolektora CPG, hrvatskog GP Krka i Euro-asfalta iz BiH. Ukupna bespovratna sredstava za ovaj projekt iznose 520 milijuna kuna, a od toga su 85 posto bespovratna sredstva Europske unije.
zašto sve pretvarate u cijenu po kilometru, kad ne postoje dvije identične trase ceste nigdje?! netko izgradi kuću za 500.000 kn, a netko za 5.000.000, pa što sad, ista kvadratura bi netko rekao... košta kolko košta, i gotovo!nek rade.