Saborski Odbor za zakonodavstvo dao je zeleno svjetlo izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama. Njima će se zakon uskladiti s odlukom Ustavnog suda i ukinuti odredba da se kumulativno kažnjava vozač koji je počinio prekršaj u alkoholiziranom stanju te da plaća kaznu i i za prometni prekršaj i za inače dopuštenih 0,5 promila alkohola u krvi.
Ivica Buconjić, državni tajnik u MUP-u, naglasio je kako u nekoliko zadnjih godina imamo trend smanjenja broja prometnih nesreća, broja poginulih na cestama i počinjene materijalne štete.
Ističe kako su 2008. godine na cestama poginule 664 osobe, dok je 2009. taj broj smanjen, odnosno poginulo je 548 osoba, a 2010. 426 osoba što je, kaže Buconjić, znatan i poželjan pad i rezultat je postojećeg zakona.
On naglašava kako je cilj Vlade do 2012. godine da broj smrtno stradalih u prometu bude manji od deset na 100.000 stanovnika. Uvjeren je, kaže, da će i spomenute izmjene poboljšati sigurnost cestovnog prometa.
Spomenuo je još neke izmjene, od toga da će međunarodna vozačka dozvola umjesto dosadašnjih pet vrijediti tri godine te da će automobili, pa i oni novokupljeni, svake godine morati na tehnički pregled.
Evo posla, izračunali su da će proračunski manjak nadoknaditi kada budu pregledavali i nove automobile. Zamislite da svu djecu šaljemo na slikanje srca, pluća, mjerenje tlaka i sl. Zamislite fiću i stojadina koji su prije 30 i više godina morali svake godine na tehnički pregled i sadašnje sigurne automobile sa zvjezdicama koji moraju na tehnički svake godine jednako kao i onaj fićo i stojadin od prije 30 godina. Nema šta, razum i logika vladaju. Zašto ovo ne prepišu od nijemaca? Nema hrvatima pomoći, osuđeni su na gubitak sebe, nema kritičnog morala, nema shvaćanja da smo premala zemlja za zajebancije. Ako želimo sačuvati netom izvojevanu državu onda moramo biti precizniji i točniji, pa i pošteniji od švicaraca. U suprotnom zajamčen je rastur hrvata (ne hrvatske, tako će se ona zvati, ali hrvata siguran sam).