Za svoje novo pivo od malina australska pivara Jamieson's Brewery angažirala je reklamnu agenciju The Foundry, koja je smislila originalan ali nimalo korektan način reklamiranja – to "bijelo pivo" reklamirano je kao "sve samo ne slatko", i nazvano je "Ho White". E sad... "Ho" se izgovara slično kao "snow" (snijeg), ali predstavlja uobičajeni ulično-žargonski skraćeni oblik od "whore" (kurva, drolja), pa su tu "droljicu" na reklamnom plakatu prikazali ni više ni manje nego u krevetu sa svih sedam patuljaka.
Naravno, po prepoznatljivoj Disneyjevoj autorski zaštićenoj obradi bajke braće Grimm ne može se tek tako čačkati, i iz agencije The Foundry sramežljivo su potvrdili da je "bilo nekih kontakata" s Disneyjevim odvjetnicima, a nakon samo jednog dana internetskoj stranici www.anythingbutsweet.com.au nije se moglo pristupiti. Teško da iskusna marketinška agencija nije znala da radi nešto što se ne smije; najvjerojatnije će Jameson krenuti s nekakvom novom reklamnom kampanjom za svoje pivo, nakon što je ovom "bezobraznom" privučeno dovoljno medijske pozornosti.
prava flundra :-) a diznija i koncept autorske zaštite nabijem na ražnjić skup sa svih sedam patuljaka. hebo ih i patent i kopirajt.