Još uvijek smo u potrazi za najzanimljivijim turističkim sloganom jer "Hrvatska, Mediteran kakav je nekad bio" od sljedeće godine odlazi u prošlost. Ako ste kreativni ili znate koji bi slogan mogao zamijeniti postojeći, javite nam se. Donosimo vam nekoliko pristiglih prijedloga, a prikupljamo ih i dalje.
4 seasons million reasons-Croatia
Slučajna zemlja sa 1000 slučajnih otoka
Sa svakim novim sloganom nama je sve gore
Give a try to zimmer frei
Sunce, more, partizani...sve je isto kao lani
Pipl mast vizit as
Posjetite Hrvatsku i usred Europe osjetite dašak Sjeverne Koreje.
no milk - no honey, we just need your money..
Dosad je Hrvatska u svojoj povijesti imala dva službena slogana nacionalne turističke promocije. Prvi slogan je glasio "Mala zemlja za veliki odmor", a koristio se od osnivanja Hrvatske turističke zajednice pa do 2001. godine, dok je drugi i još uvijek aktualni "Mediteran kakav je nekad bio".
Jedno vrijeme pokušala se progurati ideja o Hrvatskoj kao "raju na zemlji", no on je neslavno propao. Uz sadašnji temeljni slogan još se pojavljuju i "Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska", za domaće tržište, te za strana "Tako lijepa, tako blizu", "Kad srce kaže ljeto, kaže Jadran" i "Hrvatska, svijet različitosti".
Nakon što skupimo vaše prijedloge, izabrat ćemo 10 najzanimljivijih koji će ući u finale izbora, a potom će čitatelji birati pobjednički slogan.
Prijedloge slogana možete nam slati na e-mail: slogan@vecernji.net ili na našu Facebook-stranicu.
>>'Mediteran kakav je nekad bio' – uskoro prošlost