U iduća dva tjedna, doznaje Večernji list u Vladi, Ministarstvo financija (u suradnji s Ministarstvom energetike) raspisat će javni poziv za odabir konzultanta koji će procijeniti vrijednost Ine, ali i predložiti/pronaći novog strateškog partnera umjesto mađarskog MOL-a.
Već neko vrijeme posve je jasno da je Vlada odustala od toga da sama otkupi MOL-ove dionice Ine i sada se traži novi partner koji bi ih otkupio.
Vlada je odluku o angažiranju savjetnika donijela još ljetos, krajem kolovoza, nakon što je premijer Plenković lanjskog Badnjaka najavio da će Vlada otkupiti Inu.
>>Cijelu priču pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista od srijede ili u našem e-izdanju
U današnjem broju donosimo i sljedeće teme:
>>Todorićevih 50 dana u bijegu
>>Otkrivamo SDP-ov plan: Na izbore u širokoj koaliciji ili samostalno
>>Džeko upozorava: Bolji ste od Grčke, ali trebate to i dokazati
što će nama uopće ina, da političari imaju moćnu igračku za uhljebljivanje? ina je 2000-ih bila propala kompanija, kojoj su samo gubici goriva u cisterni od rafinerije do crpke udaljene 100 km iznosili i do 1.000 litara goriva. pitajte ih kolki su im gubici danas. pitajte ih kolko danas troše na stvari bez kojih 2000-te nisu mogli. dvije rafinerije imati ukupnog kapaciteta skoro 13 mlrd tona godišnje, je smiješno. zaboravili da nema više juge? a da su se drugi uzdigli? i pojačali? da nisu imali rat, ono što smo svi mi jako htjeli? što za vas znači ina? ako ne radite u njoj, ista vam je stvar dal se pitanje odnosi na inu, mol, petrol, lukoil, omw, adriaoil. neki nacionalni interes? to ne postoji, osim kao jaki politički adut za izlaženje u javnost. kao, mi imamo nafte. i plina. super. pa što ih onda uvozimo tolko. ako nemamo za pokriti se, onda šutimo. mi smo neto uvoznici energije. i točka. ja bih inu prodao, uzeo pare i potrošio. što bi država s time trebala? ionak svi govorite da je vrijeme nafte završilo!