Projekt Studija Tumpić/Prenc za vinariju Franc Arman dobitnik je canneskog lava

19.06.2024.
u 10:11

Najugledniju nagradu u svijetu komunikacijske industrije – Cannes Lions osvojio je projekt "Vrijeme je za tvoje vrijeme" vinarije Franc Arman

S najprestižnijeg svjetskog festivala industrije oglašavanja i komunikacija Cannes Lions stiže novo, dosad najveće priznanje za rovinjski Studio Tumpić/Prenc čime je ova kreativna agencija postala tek peta u Hrvatskoj koja se može pohvaliti ovom nagradom. Broncu je osvojio njihov projekt za vino Terran Barrique istarske vinarije Franc Arman.

Nagrade na ovom festivalu predstavljaju svjetski vrhunac priznanja u ovoj industriji i globalno mjerilo za kreativnost. Festival Cannes Lions, koji se ove godine održava od 17. do 21. lipnja, okuplja najbolje svjetske kreativce i slavi izvrsnost u svim njezinim oblicima.

„Ovo je zaista najveće postignuće u našoj karijeri, jer je najteže dobiti canneskog lava. Iznimno nam je drago što smo dodatno doprinijeli stavljanju Hrvatske na mapu država u koje dolazi ova prestižna nagrada“, ističe kreativni direktor studija Anselmo Tumpić.

Canneski se žiri dojmila boca odležanog vina, zaključana u kutiju i nedostupna za otvaranje do određene razine sazrijevanja. Bocu prati aplikacija koja putem QR koda s kutije tijekom duljeg perioda šalje vlasniku boce poruke koje ga educiraju o povijesti enologije i ljepoti vinarstva, a u za to predviđeno vrijeme i šifru za otvaranje vina s porukom “Vrijeme je za tvoje vrijeme”.

Ovaj je projekt nagrađen u kategoriji Posebna izdanja i promotivno pakiranje, no u uži izbor ušao je i drugi projekt rovinjskog studija - „Istriana“, i to kao jedini u kategoriji Dizajn/Hrana. Riječ je o dizajnu ambalaže istarskog ekstradjevičanskog maslinovog ulja, koji predstavlja rekonstrukciju dijelova amfore spojenih u cjelinu, a time simbolično i vraćanje fragmenata zaboravljenog znanja suvremenom maslinarstvu. Ovo je prvi put da su dva rada jedne domaće agencije ušla u uži izbor godišnjeg natjecanja Cannes Lions.

„Sretni smo što uz ovakav uspjeh doprinosimo promociji lokalnih malih proizvođača za koje radimo. Upravo takvi projekti predstavljaju nam poseban izazov i veselje“, kaže direktorica studija Sara Prenc Opačić.

O značaju nagrade govori i podatak da su malobrojni dobitnici ove godine izabrani između čak 25 tisuća prijava iz cijelog svijeta. Studio Tumpić/Prenc time nastavlja sjajan niz i potvrđuje prošlogodišnji status hrvatske agencije s najvećim brojem međunarodnih nagrada.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije