ŽELJKO MARUŠIĆ
Prometni stručnjak o novom sustavu naplate cestarine: Bit će to jak udarac na automafiju
Prometni stručnjak o novinama u naplati cestarine, dilemama i polemikama koje izazivaju, mogućim modelima i iskustvima drugih država te učincima koji se očekuju
Komentara 41
DI
Zbog čega Marušić laže da će EU 2027. zabraniti vinjete? Također je laž da je Slovenija imala isključivo godišnju vinjetu za 110 € S tim lažima u vodu pada sve ostalo što je rekao (s popriličnom primjesom poluistina i navučenih "argumenata"), jer je jasna svrha njegovih izlaganja. Svjesno laže i obmanjuje! Još jedna od neistina je da se zbog kupnje vinjete stvaraju gužve - velika većina putnika vinjetu kupi online. Uz sve to, on bi u "udarno vrijeme" naplaćivao 20-30% više ... kažnjavao bi one koji autocestom moraju na posao i nazad.. Bože, spasi nas od ovakvih stručnjaka!
GL
Dajte Vinjetu da plaćamo kao svi europski narodi. Ova fora da 8x do Splita i nazad košta kao godišnja vinjeta u Austriji je apsurdna poznata samo u ovim krajevima.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Eh da, zagovornici vinjete u svojim računicama zapravo zanemaruju detalj da npr. Slovenija time ne naplaćuje samo autoceste, već i državne ceste. Kada bi se uvela naplata i državnih cesti, onda bi Hrvatska poprilično nadmašila Sloveniju... Druga stvar kod vinjeta je da time zapravo netko drugi plaća korištenje cesta građana. Činjenica je da je naplata po km korištenja fer. No svi vole da im netko drugi plaća, u skladu s filozofijom koja ovdje vlada.