LOŠ BIZNIS

Proslava rođendana vodstvu bijelih nije donijela ni kune

\'14.02.2011., Split, kalendar povodom Hajdukova roðendana koji je izradila skupina navijaeu0300a iz Osijeka  Photo: Ivana Ivanovic/PIXSELL\'
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
1/6
14.02.2011.
u 20:24

Hajduk nije priredio nikakve artikle, posebno izdanje dresova s brojem 100 ili poštanske marke, kemijske olovke, privjeske, kape, majice...

Promet u Umbrovu fan shopu podno Hajdukova stadiona bio je kao nikada, dresovi su se ovih rođendanskih dana prodavali iz minute u minutu. Na splitskom pazaru najtraženiji artikli bili su oni s Hajdukovim obilježjima...

Zaradili prodavači ćevapa

Od rođendanske proslave zaradili su svi, od prodavača ćevapa čiji se miris širio Poljudom, preko prodavača piva, pa do onih koji su na štandovima prodavali bilo što s Hajdukovim grbom.

Zakazao je jedino Hajduk. Sve oko same proslave rođendana u ova dva dana bilo je dobro, protokol u Hrvatskom narodnom kazalištu bio je u redu (jedino su nestali šalovi, pa je predsjednik Nadzornog odbora Sapunar tražio šal da s njim ogrne predsjednika Sabora Luku Bebića), na stadionu je sve funkcioniralo... Ali, na svom rođendanu Hajduk je mogao pristojno zaraditi, kažu barem za mjesečnu plaću svojih djelatnika, a to znači nekoliko milijuna kuna.

No, Hajduk nije priredio nikakve artikle, posebno izdanje dresova s brojem 100 ili poštanske marke, kemijske olovke, privjeske, kape, majice... Ma, bilo što. I zato je ta veličanstvena fešta bila fešta Hajdukovih navijača, a ne Hajdukova.

Direktor marketinga Ivan Kraljević imao je u pripremi tridesetak artikala koji su se trebali prodavati svih ovih dana, ali ništa od toga, nije bilo razumijevanja za njegove ideje.

– Da sam imao trideset tisuća šalova, sve bih ih prodao – govorio nam je jedan od Hajdukovih djelatnika.

No, ti prigodni šalovi, koji lijepo izgledaju, dijeljeni su samo uzvanicima na svečanoj akademiji.

U Poljudu se jednostavno nisu znali sagnuti i pokupiti novac, koji je bio svuda oko njih. Zato su ga pokupili oni s ćevapima, pivom, šverceri na pazaru...

Primjer iz Osijeka

Jedan od pozitivnih primjera došao je iz Društva prijatelja Hajduka iz Osijeka. Povjerenik Martin Artuković dao si je truda, otišao je korak dalje i izdao kalendar za 2011. godinu koji je postao pravi hit. Na njemu nisu igrači, taj osječki kalendar malo je erotiziran, ali svakako je primamljiv. Tri djevojke, prekrasne Slavonke, inače hostese na Biloj noći u Osijeku, golišave su pozirale s Hajdukovim obilježjima. Izdano je tisuću primjeraka, ali sudeći po zanimanju, Artuković će morati povećati nakladu.

Ključne riječi

Komentara 15

BU
burgos0308
11:30 15.02.2011.

Čevapi ? Kaj je to nova nacionalna spiza Spličana . A blitva ? To moramo kusati mi u Zagrebu , ukoliko su nam supuge iz Splita . Jao !

IV
ivaan
21:13 14.02.2011.

Pa zar se mora uslikati nečija guzica da bi se zaradilo, nisu valjda tako nisko pali?

OR
ordinaryhandsome
00:11 15.02.2011.

Ne pratim baš nogomet i interese navijača ali.. ovo djeluje skroz neukusno... Loše jako ustvari.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije