JEDINSTVENA KAMPANJA

Prva zajednička promocija Zagreba i Zagorja putem kampanje 'Blizu grada, blizu srca'

PR
18.08.2021.
u 16:26

Uz fokus na boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu

Promotivna kampanja Turističke zajednice grada Zagreba „Blizu grada, blizu srca“, proširena je kroz suradnju s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije te se, time, po prvi puta zajedno promoviraju Zagreb i Zagorje kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

Uz fokus na boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu, a direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld je poručila: „Suradnja s TZKZŽ logičan je korak nadogradnje naše kampanje „Blizu grada, blizu srca“.

Kreirali smo novi vizual, promotivni film, kao i web stranice gdje nudimo razne itinerere i ideje za izlete koji prirodno povezuju Zagreb i Zagorje. Tako se može krenuti Gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusiti 3 dana zanimljivosti i opuštanja ili, pak, pogledati prijedloge za Zabavan i aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju. Tu je i nova rubrika Jeste li znali koja otkriva da više od 75% površine Zagreba prekrivaju zelene površine te da se barem jedan od 45 gradskih parkova nalazi u svakom kvartu, kao i druge zanimljivosti.

Osim toga, kroz kratke video recepte predstavlja se tradicionalna kuhinja Zagreba i Krapinsko - zagorske županije. TZGZ kampanju pokreće na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Njemačke, sjeverne Italije, Slovenije i Srbije, a svi materijali, kao i web stranice jezično su prilagođeni tržištima kojima se obraćamo. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije.“

Voditeljica TZ KZŽ, Sanja Škrinjar je također izrazito zadovoljna prvom takvom suradnjom te je istaknula: „Preklapanja najznačajnijih emitivnih tržišta za obje destinacije su svakako polazišna osnova za realizaciju jedne takve suradnje i vjerujemo da se izuzetno dobro nadopunjujemo u kreiranju još kvalitetnije i bogatije ponude za sve buduće goste naših destinacija s tendencijom produženja boravka na području Zagreba i Zagorja, tim više što se Zagorje „naslanja“ na Zagreb i itekako je dobra cestovna povezanost dviju najznačajnijih turističkih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske.“

Ističemo, kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. Kampanja je proširena na Krapinsko – zagorsko županiju te će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine. Web stranice www.aroundzagreb.hr nude kreativne prijedloge što treba vidjeti i raditi, a na njima se nalazi i promotivni film koji pokazuje prirodnu, eno-gastronomsku, sportsku i povijesnu ponudu Zagreba i Zagorja.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije