Velika je sreća što su svi putnici 1. srpnja sretno stigli do odredišta na letu Emiratesa za Australiju. Naime, Airbus A380 spomenute zračne kompanije letio je gotovo 14 sati s velikom rupom rupom na bočnoj strani.
Poletio je dakle iz glavnog čvorišta Emiratesa u Dubaiju i u noći 1. srpnja sletio u Brisbane. Piloti su izvijestili o iznenađujućem otkriću kada su tamo stigli.
Putnici su ispričali da su čuli glasan prasak dok su letjeli iznad oceana na putu za Australiju.
No, zrakoplovna tvrtka je ipak odlučila da se nastavi let koji je još trajao 13,5 sati. Kontaktirali su kontrolu zračnog prometa u zračnoj luci Brisbane malo prije slijetanja i izvijestili kako sumnjaju da im je pukla guma pri polijetanju.
Kada su sletjeli, djelatnici službe za hitne slučajeve bili su šokirani kada su otkrili veliku rupu na lijevoj bočnoj strani zrakoplova.
A prilikom pregleda zrakoplova tehničari su otkrili i još jedan odvijeni vijak, no još nije poznato jesu li te dvije teškoće na letjelici povezane.
- Čuo se glasan prasak i osjetio sam vibraciju kroz pod - rekao je jedan putnik u razgovoru za The Courier Mail u Australiji te dodao:
- Kabinsko osoblje ostalo je mirno, zaustavilo je dostavu hrane i nazvalo telefon te provjerilo krila i motore.
- U početku je bilo apsolutno zastrašujuće i kabinsko osoblje je znalo da se moglo dogoditi nešto ozbiljno - odmah su bili u kontaktu s kokpitom. Ubrzo nakon toga, nastavili su normalno. Njihova staloženost bila je ohrabrujuća - znali su da nije kritična situacija - poručio je na Twitteru profesor Andrew Morris koji tvrdi da je bio na letu.
- Pretpostavljam da su piloti zaključili da je to samo 'rana na tijelu' te su nastavili 14-satni let - rekao je drugi korisnik Twittera.
Avion nije mogao poletjeti na povratni let i na tlu u Brisbaneu bio je i 17 sati nakon slijetanja.
Video - Oštećen zrakoplov Croatia Airlinesa na letu za Sarajevo
Članak je, kao i obično, površno napisan - u njemu piše "dok su bili nad oceanom čula se eksplozija" i da su letjeli "još gotovo 14 sati". U stvarnosti, cijeli let traje 13h50m. U članku nema podatka gdje su točno bili kad je došlo do eksplozije. Dakle, ako je Brisbane bio približno jednako udaljen kao i alternativne zračne luke, onda je odluka o nastavku leta bila ispravna. Međutim, ako su tek izašli nad ocean i mogli se okrenuti te sletjeti nekamo unutar npr. 2h, onda je odluka bila pogrešna. Mislim da bez dodatnih informacija ne možemo suditi o pilotima.