Ideja riječke tvrtke za istraživanje i konzalting as2con. uvrštena je u Top 4 inovativnih poslovnih modela prestižnog svjetskog tjednika The Economist. U listopadu 2010. ovaj je vodeći ekonomski tjednik raspisao natječaj za osmišljavanje inovativnih poslovnih modela, a glavni kriteriji kod ocjenjivanja najboljeg prijedloga bili su stupanj inovacije, održivost i utjecaj implementacije poslovnog modela. Postignuti uspjeh potvrđuje da je riječka tvrtka as2con. ispunila ove visoke kriterije.
“Brodogradilište usluga: Novi poslovni model za brodogradilišta bez poticaja” naziv je njihova inovativnog poslovnog modela koji su prijavili na natječaj tjednika The Economist i američke agencije za razvoj inovacija InnoCentive. Osnovna ideja ovog prijedloga temelji se na promjeni eksploatacije proizvedenog broda u brodogradilištu, ne više kao izvora prihoda već kao dijela imovine škvera, što može znatno popraviti njihovu lošu financijsku situaciju. Nakon prvog eliminacijskog kruga riječki je projekt uvršten među Top 8 između više od 100 pristiglih prijava iz cijelog svijeta. Uslijedio je potom intervju s Alanom Klancem, idejnim začetnikom i direktorom tvrtke as2con., nakon čega je projekt uvršten među četiri najbolja. Predstavljanje projekta i odluka o najboljem održat će se na konferenciji Poslovnih ideja i inovacija na Sveučilištu Berkeley u Kaliforniji 23. i 24. ožujka. Uz novčanu nagradu od pet tisuća američkih dolara za najbolji projekt, svi će finalisti biti predstavljeni u internetskom izdanju časopisa The Economist.