Studenti, poslovni ljudi, turisti i pacijenti koji na preglede i liječenje putuju za Zagreb od 12. prosinca neće više ovisiti o dosadašnjih pet direktnih vlakova iz Virovitice za metropolu. Prijedlogom sindikata strojovođa Hrvatske i potporom grada i županije iz Virovitice za Zagreb i natrag uvodi se još pet direktnih linija vlakom koje će putovati preko Bjelovara i omogućiti putnicima raniji odlazak i kasniji povratak iz Zagreba.
Isplativ projekt
Prema novom voznom redu, koji će se do 12. prosinca točno definirati, uz postojeće uvodi se brzi vlak u 4.45 sati, putnički u 8 sati, ubrzani u 9.35 i 11.40 sati te putnički u 18.35 sati. Iz Zagreba za Viroviticu uvode se tri nove putne linije i to brzi vlak u 15.45, putnički u 19.25 te ubrzani u 21.50 sati. - Ovo je ekonomski isplativ projekt, a Virovitica je veliko potencijalno tržište. Interes putnika je velik i vjerujemo da ćemo uskoro udvostručiti broj putnika koji je godišnje oko 120.000 - rekao je Dalibor Petrović iz Sindikata strojovođa, napominjući kako je riječ o novoj, racionalnoj organizaciji vlakova kojom će se riješiti višegodišnji problem.
Neće biti stajanja
- Putnici više neće morati gledati na sat i obveze prilagođavati posljednjem vlaku, "Podravci" što iz Zagreba putuje u 17 sati. Za blagdana i nedjelje studenti stoje cijelo vrijeme puta za Zagreb, što će sada biti ukinuto. Ovo je prilika i za poslovnjake, da umjesto auta odaberu vlak i uštede i novac i vrijeme - ocijenio je gradonačelnik Ivica Kirin, dodajući da će s novim vlakovima, koji će putovati gotovo svaki sat, Virovitica biti sličnija predgrađu metropole, a ne gradu udaljenom više od 150 kilometara. Nove linije trebale bi uključivati i stajanje na tzv. maloj stanici u Virovitici.
ELEKTROMANGETNI VLAK super. A mi bi vlakove od Vukovara do ZG za 45 min - 300km/sat i od Splita do ZG za sat i pol. Dali je puno 260km/sat tražiti kada se u Japanu između Tokio - Osaka vozi 800km/sat?