Nakon što su na recesijski najveći sajam CES puštene horde posjetitelja željnih najnovijih eletroničkih igrački i bučnim reklama, gotovo je nezapaženo na Samsungovom prostoru prošao prototip latopa s prozirnim ekranom!
Izložen je bez posebnih komentara i dopunskih objašnjenja, a ni osoblje nije moglo dodati ništa više od onoga što se moglo vidjet i iskušati. Ima ekran od 14 inča, a znalci su zamijetili da je označen pod nepostojećim brendom Amoled. To je zapravo kratica za tehnologiju OLED s aktivnom matricom. Ambiciozniji posjetitelji izmjerili su da propušta 40 posto pozadinske svjetlosti.
Samsung je očigledno "puštao pokusni balon", mjeri wow efekt proizveden bez najave među posjetiteljima, da bi neki budući proizvod načio prodavati: kome i po kojoj cijeni. A možda i nikad ne ugleda prodaju...
Malo mu je tko od posjetitelja uočio suvislu svrhu, osim u nastavi: da predavač vidi prate li učenici na računalu temu na satu – ili nešto sasvim drugo! Učenici se sigurno neće zalagati da im škole nabave takva računala.
O, ovakve stvari mogu imati i te kako značajne namjene!