Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 11
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
DOLAZE RAFALEI, ALI...
Povratak na članak

MiG-ovi su trebali biti prizemljeni, ali plan se drastično promijenio: Više je razloga

Plan je bio da preostali MiG-ovi, a sada ih još uvijek leti pet do osam primjeraka, kako kada, završe dijelom u muzejima, naravno prethodno razoružani, a spominjala se tek mogućnost da neki od njih budu i konzervirani, zlu ne trebalo. Računalo se da im ionako ističu zadnji resursi, te nema smisla nastaviti trošiti i na njihovo letenje i održavanje, kad već dolaze noviji, puno mlađi i skuplji Rafalei.

Komentari 47

BS
Blue_shirt
15:24 24.04.2024.

Moćno djeluju, Bravo ! dobro nam došli i nadamo se nikad ih neupotrijebili u borbene svrhe !

VL
MA
marinerocro
15:24 24.04.2024.

MIG-ovi su najbolji i najsigurniji na kamionoma pod palicom i komandom vojskovođa slučajnog i kortonmanovića

VL
FD
franjo.durinic
15:37 24.04.2024.

Rafali dolaze zrakom za razliko od SDP-ovih migova koji su došli u tačkama

VL
PS
Petar.Stijena
17:22 24.04.2024.

Wauuu imati eskadrilu od 20ak zrakoplova kompatibilnih sa nato standardima nije šala! Svaka cast na odluci !!!!!!! Pa zasto bi ih prizemljili ako imamo pilote, infrastrukrturu i znanje za avione. Pomalo ih makivati iz upotrebe i sa svako koji ide van nabaviti po Rafala

VL
NO
Noštromo
17:14 24.04.2024.

Migove treba ostavit svakako, kao sjecanje na onog tko ih je kupio.

VL
Avatar antikomunist1
antikomunist1
19:50 24.04.2024.

Uvijek se divim našim špecijalistima koji vladaju svim temama. Od rasta trave, preko rukometa na nogomet, od klimatskih promjena i cijepljenja pa sve do vrhunske letačke tehnike, obrane i visoke politike! Baš jedinstveno.

VL
Avatar Zeko
Zeko
19:42 24.04.2024.

Treba ostati barem 2 kom mig 21 ipak su bili u domovinskom ratu

VL
PR
prajdali100
18:35 24.04.2024.

Zračnu komponentu OS treba i dalje jačati.Treba nam još aviona i PZO srednjeg dometa.Isto se odnosi i na nabavku i proizvodnju dronova i besposadnih sustava.Ulaganje u nacionalnu sigurnost je prioritet.

VL
Avatar NenadNikolicZagreb
NenadNikolicZagreb
21:39 24.04.2024.

Za svaki avion i svaki njegov sastavni dio nakon proizvodnje određuje se resurs u obliku sati letenja koje avion/pojedini dijelovi mogu u okviru unaprijed zadane vjerojatnosti izdržati u radu. To se odnosi na dijelove koji nisu bili oštećeni. Zbog naprezanja materijala usred vibracija, promjena tlaka ili utjecaja centrifugalnih sila, strujanja velikih brzina, dolazi do mikrooštećenja koja se sva ne mogu detektirati već je uzet i dobar postotak sigurnosti za uvažavanje ograničenih mogućnosti detekcije. Tvornički se odredi rok trajanja pojedinih dijelova i bilježi se svako trajanje svakog leta. Tijekom eksploatacije to se vrijeme može skratiti ili produžiti do određene mjere. Sve je to zbog sigurnosti života pilota i putnika ali i građana naseljenih mjesta nad kojima se leti. Slična pravila su prilagođena i za helikoptere ali i podmornice, za industriju, vozila, građevinske objekte ali u drugom obliku. Osnovno je gledati koliko je preostalo resursa jer nedodgovornim odnosom prema resursima (preostalim satima letenja) se izravno ugrožavaju ljudski životi. Usporedbe, kao da jedete hranu kojoj je davno istekao rok trajanja i dajete je svojoj djeci ili starim roditeljima.

VL
DA
darko122
18:27 24.04.2024.

Da "Stručnjaci" nebi bulaznili, evo par činjenica. Pilotima HRZ poslije preobuke na RAFALE treba par godina da završe obuku za uporabu naoružanja za zaštitu zračnog prostora. Jedan dio pilota na Migovima može još jedno vrijeme sukladno obučenosti i naoružanju držati dežurstvo. No pod hitno MiG-21, treba dati Ukrajincima, mogu im jako dobro koristiti, a nama će istrunuti, a i dijelove pogrešno kupljene za MiG 29 treba dati Ukraincima.

VL
Avatar Kato
Kato
14:24 25.04.2024.

Dati Migove ukraincima, mozda se nadje neki kamikaze i pogodi zelenskog.

VL
LU
luftbrenzzer
09:05 25.04.2024.

Brzo je Ukrajina pala u zaborav. Njezine potrebe za obranu su ogromne pa bi joj skromna donacija od nekoliko starih MIG-ova itekako dobro došla. Hrvatska ionako ne zna što bi s njima.

VL
Avatar kozorog
kozorog
09:36 25.04.2024.

a zbog koga čega se to mi moramo naoružavati? prijeti nam neka neposredna opasnost? posao politike je da opasnost smanji, a ne da nas uvlači u sukobe s kojima nemamo nikakve veze. veliki se nek tuku sami, ne moramo mi biti nikome privjesak. po odazivu ročnika vidimo kako se hrvatima ratuje. na prisegi u požegi skupa s roditeljima 100 ljudi. ni 3 krčme ne mogu napuniti.

VL
Avatar EU Turčin
EU Turčin
15:06 25.04.2024.

Kakvi MIGovi! Starudija. Imaju preko 50 godina sigurno

VL
JO
JozoM
15:58 24.04.2024.

Poslat Ukrajini da u njih ukrcaju toni eksploziva daljinsko upranljanje i pošalju za rusiju.

VL
GO
goran2hr
16:03 24.04.2024.

Nabavka Rafale-a značajna je stvar, no ipak taj broj je premalen. Tako da je logično privremeno još koristiti MiGove. Ukoliko je povećanje broja Rafale-a problem (financije ili predugi rok čekanja), mislim kako bi rješenje bilo ići u nabavku korejskih FA 50. Svojedobno je to bilo povezano i sa nekom vrstom za nas povoljnog offseta (ako ta ponuda uopće više važi). Također, svojedobno jedna izraelska tvrtka nudila je adaptere preko kojih se može koristiti rusko nevođeno streljivo (bombe, rakete), na zrakoplovima zapadne proizvodnje i obratno. Tako da ono streljivo koje posjedujemo (koje smo platili), ne bi trebali uništavati ili slati badava Ukrajincima. Pa možda razmisliti i o tome.

VL
B7
B79658
19:10 24.04.2024.

Drzava kupila 12 zrakoplova,a napravili su samo ( 8 ) novih hangara,a ostale ce smjestiti u stare hangare,zasto ne smjeste dezurni par na pleso,a ostale zrakoplove presele na vojni aerodrom u puli ili udbini.

VL
AL
AlfaMike
16:58 24.04.2024.

Avioni su vrhunski strojevi i jako skupi za nabavu, a još više za korištenje. Zašto će migovi još letjeti ? Da li je nekome palo na pamet da je dolazak samo predizborna predstava za javnost ?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.