Zagorje je zahvaljujući nekolicini oroslavskih studenata, zaljubljenika u svoj kraj, dobilo internet portal, koji se u najmanju ruku može "nositi" s onim Turističke zajednice Krapinsko - zagorske županije, a u nekim je sadržajima i napredniji i ažurniji. Sve su osmislili Tin Banožić i Tomislav Kolarić, uz pomoć kolega, Svena Šamsa, Ljudevita Habjanca i Marije Knezić, čija je ideja vodilja bila jednostavna - na jednom mjestu okupiti ono najbolje što Zagorje nudi, a ime portala se, kako kažu, nametnulo samo po sebi - www.uzagorju.com. - Volimo Zagorje a imamo osjećaj da nije dovoljno razvijeno kao turistička destinacija, pa smo odlučili učiniti nešto da to promijenimo. Studiramo u Zagrebu i puno Zagrepčana zapravo ni ne zna za većinu ljepota koje Zagorje nudi, a da ne govorimo o turistima, koji na svom putu prema moru samo prođu kroz Zagorje - objasnio je Tin.
Proveli ankete
Ipak, da budu sigurni da se upuštaju u kvalitetan projekt, prije pokretanja portala proveli su i dvije ankete na uzorku od tisuću ljudi s raznim pitanjima o Zagorju. - Rezultati ankete su nas još više ohrabrili da ostvarimo svoj naum, da ljudima pružimo mogućnost da u što manje vremena pronađu sve potrebne informacije za planiranje izleta, da vide gdje mogu pritom i pojesti i popiti ili prespavati - kaže Tomislav. Na portalu se mogu pronaći restorani, pizzerije, seoski turizmi, vinarije, kleti, kafići, noćni klubovi s aktualnim najavama, pa sve do smještaja, toplica, wellnessa, dvoraca, muzeja, aktivnosti i sporta.
Kako do specijaliteta
Ono što im je bilo bitno, kažu, je da navedu i tradicionalne zagorske proizvode poput vina, rakija, zagorskog purana, meda i štrukli i gdje se mogu kupiti, jer su uvidjeli da to ljude zanima, a ne znaju kako do toga. Također, svaku destinaciju su fotografirali, uspostavili osobni kontakt, istaknuli kompletnu ponudu, čak i na karti označili kako do tamo, kako bi turist mogao vidjeti točno kuda dolazi. - Nismo željeli samo nabrojati kafiće i restorane i staviti njihove brojeve telefona, već smo se potrudili da se dobije pravi dojam o mjestu kuda se dolazi. Mnogi zanimljivi restorani ili kafići nemaju svoje internetske stranice, pa im i naš portal zapravo može poslužiti kao njihova stranica - kažu dečki, koji su projekt osmislili u travnju prošle godine, a kao portal je zaživio pola godine kasnije. Danas imaju oko pet tisuća posjeta mjesečno, a najavili su još jaču promociju. - Želimo snimiti petominutne filmiće o Županiji, i o svakom gradu i većem mjestu, njihovu povijest i o tome što nude, koji bi bili na portalu, ali bi bili postavljeni i na Facebook i na YouTube - objasnili su dečki koji kažu da su dosad s kolegama u projekt uložili samo mnogo vremena i svoga znanja. Pritom su napravili, za njihov studentski budžet, velike račune za gorivo i telefone, ali kažu, sve je vrijedilo, ako uspiju ono što su naumili - pretvoriti Zagorje u jedinstvenu turističku destinaciju kakvom ono i zaslužuje biti.
Maskota Štefica - između Zdenke, babuške i Gavrilovićke
Portal ima i specifičan vizualni identitet, kao i logo Zagorja, za što su zaslužni Tomislav i Marija, inače studentica Likovne akademije, koja je osmislila i Šteficu - maskotu, koji korisnika vodi kroz sadržaje portala. - Zapravo, Štefica je specifična Zagorka, koja će s vremenom postajati sve interaktivnija i olakšavati korištenje portala, a vodila sam se da vizualno bude nešto između Gavrilovićke, Zdenke i babuške - otkrila je Marija. Osim "moderniziranja" Štefice, u planu je prijevod portala i na strane jezike, izrada aplikaciju za mobitele, te njegovo proširenje i na Sloveniju kao slično geografsko, kulturno i povijesno područje
svaka cast mladim intelektualcima !!!!