Na sjednici Skupštine društva Jadrolinija Rijeka, održanoj u utorak, 11. veljače 2025. u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, temeljem Odluke Vlade Republike Hrvatske jednoglasno je opozvana Uprava Jadrolinije – predsjednik Uprave David Sopta te članovi Uprave Goran Frković i Riano Bukša. Odluka stupa na snagu 14. veljače 2025. godine, izvijestilo je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture.
Ova odluka uslijedila je nakon što je prošlog tjedna Ministarstvo objavilo izvješće o tragediji na trajektu Lastovo u kojoj su poginula tri pomorca. Vlada je najavila kako će na Skupštini Jadrolinije donijeti odluku o opozivu cijele Uprave na koju se trebalo pričekati do ovog utorka, a koja je u konačnici i održana. Međutim, Sopta i ostali članovi nisu sami odstupili s čelnih mjesta, već je Sopta, sada bivši predsjednik Uprave Jadrolinije, kazao kako će se ''povući s mjesta predsjednika Uprave u slučaju da Skupština tako odluči''.
Ovaj tjedan trebala bi stići i odluka DORH-a u kojoj će se vidjeti hoće li u ovom slučaju biti i kaznene odgovornosti, a glavni državni odvjetnik Ivan Turudić još je prošlog tjedna indicirao kako bi je moglo biti. Samo izvješće Ministarstva pak je predložilo pokretanje prekršajnog postupka protiv Jadrolinije, predsjednika Uprave Davida Sopte kao odgovorne osobe i zapovjednika broda Gorana Đolonge na kojem je rampa usmrtila pomorce.
„Izviješće i dalje propušta ukazati na dva ključna propusta članova posade, a to je potpuno neshvatljiv postupak zapovjednika (koji isključuje pumpu hidrauličkog sustava iako vidi da je rampa u podignutom položaju a neosigurana klinovima, i koji osobno odlazi prema pramcu ne uključivši tu pumpu), kao i neobjašnjiv postupak članova posade (koji se okupljaju ispod podignute rampe u puno većem broju no što je potrebno za planirani posao, i to bez da im je itko od nadležnih časnika potvrdio da je rampa osigurana). Izvješće i dalje propušta objasniti kako to da se u njemu utvrđuju nesukladnosti u Jadrolinijinom sustavu upravljanja sigurnošću koje ni HRB ni samo Ministarstvo prometa nikada ranije nije utvrdilo ni jednim od svojih inspekcijskih pregleda kako prije, tako ni nakon nesreće”, navode u Upravi Jadrolinije.