ulaganje u edukaciju mladih

Superbrands darovao stipendiju

Superbrands
Foto: PR FOTO
1/5
25.11.2015.
u 12:36

Superbrands Hrvatska predstavio redizajniranog izdanja Superbrands knjige, dodjelio priznanja Superbrands Hrvatska 2015. vodećim Hrvatskim brendovima i te dodjelio stipendiju studentici iz SOS dječjeg sela Hrvatska

Nakon uspješno odrađene poslovne godine, Superbrands Hrvatska zaokružio je godinu Superbrands eventom – predstavljanjem redizajniranog izdanja Superbrands knjige s naslovnicom hrvatske nošnje ansambla LADO, dodjelom priznanja te stipendiranjem školovanja studentice iz SOS dječjeg sela Hrvatska, Mateje Solomun.

Mateja Solomun je za svoj odličan uspjeh tijekom školovanja nagrađena stipendijom na Edward Bernays visokoj poslovnoj školi za komunikacijski menadžment koja joj je uručena na samom događanju. Važnost ulaganja u edukaciju mladih i to na jednom od najboljih poslovnih studija u Hrvatskoj Superbrands je uvrstio u svoj poslovni plan za 2015. godinu. Brendovi se stvaraju iznutra te su dobar brend menadžer, menadžer i pr-ovac važan ulog u budućnost svakog poslovanja. Mateji Solomun, djevojci čije je dosadašnje školovanje okrunjeno odličnim uspjehom pružena je nova mogućnost tako da će imati prilike tijekom diplomskog studija svoju praksu odraditi u agenciji Dhar media koja je ujedno vlasnik licence Superbrands Hrvatska i Slovenija.

Brending biblija – Superbrands knjiga koja je predstavljena na jučerašnjem eventu, s naslovnicom hrvatske nošnje ansambla LADO, izuzetan je materijal za edukaciju onih koje zanima izgradnja brenda te smo je namijenili, osim samim Superbrandovima, studentima koji predstavljaju hrvatsku poduzetničku budućnost. Brending bibiliju koja ove godine sadrži 15 brendova (Antena Zagreb, Arena Centar, CineStar, City Center one, CRVENI NOSOVI, Di Caprio by Varteks, Dietpharm, Edward Bernays, LADO, Meggle, Mustela, Poslovni dnevnik, Pulski filmski festival, Večernji list, Žena.hr) poklonit ćemo visokim poslovnim školama za njihove knjižnice kako bi poslužile kao edukativno štivo za dobre primjere iz prakse s hrvatskog tržišta. 

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije