Turistički poduzetnici koji su zadovoljni ovom sezonom uspjeh prvenstveno duguju ulaganjima u kvalitetu ponude. Pokazuju to i rezultati ankete koju je Hrvatska gospodarska komora provela među svojim članicama, u kojima prevladava stav da turistička sezona nije podbacila.
Trećina (32,6%) poduzetnika u turizmu smatra da je visoka sezona na istoj razini kao i lani, a 33,3% da je bolja od lanjske, odnosno izvrsna (6,4%). Četvrtina anketiranih (25,5%) sezonu ocjenjuje kao lošu, a samo 2,1% ima dojam da je iznimno loša.
Iako je čak tri četvrtine ispitanih (74,3%) tijekom priprema za ovu sezonu znatnije ulagalo u kvalitetu ponude, te se investicije nisu previše odrazile na cijene. Većina anketiranih (58,5%) poduzetnika uopće nije korigirala cijene svojih usluga u odnosu na prošlu godinu.
Gotovo je četvrtina spustila cijene prije početka (12,7%) ili za vrijeme visoke sezone (10,6%), dok je 18,3% ispitanika dizalo cijene u istom razdoblju, više od 40% njih do 5%, trećina od 6 do 10%, a osjetnije (21% i više) 27,9% ispitanika.
Hoteli odlično posluju,jako su skupi i nemaju konkurenciju. Ono što propada je privatni smještaj,apartmana je daleko više nego zainteresiranih gostiju. Popunjenost se prepolovila u zadnje 2 godine,sa 90 dana je pala na 45. A biti će još gore,30 godina apartmanizacije obale je udesetorostručilo kapacitete,a broj ležajeva u hotelima je ostao isti kao u komunizmu.