Hrvatska je premala i presiromašna za dvadeset ministara, 21 županiju i više od petsto jedinica lokalne samouprave. Čak i da su najpošteniji na svijetu, svaki od njih ima troškove koji se ne mogu izbjeći. Nova afera s luksuznim vozilima sporedno je pitanje, temeljni je problem što zemlja ima preskupo i preveliko teritorijalno i političko ustrojstvo. Bogata Njemačka ima 14 ministara, siromašna Hrvatska dvadeset plus premijera!
Dakle, ne trebaju se naši ministri i ostali dužnosnici voziti u kočiji, ali njihov broj, a osobito vozni park, mora biti u skladu s mogućnostima onih koji ih plaćaju. Sad se raspreda je li izbor luksuznih audija slučajnost, previd, svjesna odluka – što god da jest, govori da oni koji su birali žive izvan realnog svijeta. U državi u kojoj se trećina građana nalazi ispod egzistencijalnog minimuma zdrav razum kaže da je svaki luksuz nepotreban: od auta do skupih sportskih i drugih državnih parada.
Svaki vozač zna da je održavanje starog vozila skuplje od kupnje novog i, tko može, jeftinije mu je uzeti novi auto nego krpati stari. Vozni park građana star je jedanaest godina, što znači da je većina prisiljena na skuplju varijantu. Od državne se administracije očekuje da racionalno gospodari i voznim parkom te uzima nova vozila ako je to povoljnije. No, ničim se ne može opravdati razmetanje dužnosnika koje nije primjereno mogućnostima zemlje, a ruku na srce – ni njihovim rezultatima.
>> Milanović: Automobili su kupljeni i nema raskidanja ugovora!
>> 'Neprimjereno je da se ministar vozi u autu od 647.000 kuna'
Najgore u svemu je činjenica da Hrvatska ima 20 potpuno nesposobnih ministara, ljudi koji ne razumiju posao koji bi trebali obavljati, u potpunosti su suvišni te predstavljaju ozbiljnu opasnost za Hrvatsku. Od svih pak "ministara", najsuvišniji, najnesposobniji je pseudo premijer milanović.