Šok i nevjerica

Što su nam učinili od omiljene čokolade: Toblerone promijenio izgled

Toblerone
Foto: Twitter
1/3
08.11.2016.
u 14:45

Tvrtka Mondelez International odlučila je povećati razmak između prepoznatljivih trokutića na čokoladi kako bi smanjila težinu proizvoda

Dvije vrste poznatih Toblerone čokoladica u Velikoj Britaniji počele su se prodavati nešto drukčijeg izgleda. Ljubitelje ovog slatkiša dočekalo je jednako pakiranje, ali redizajnirane čokoladice. Tvrtka Mondelez International (bivši Kraft) odlučila je povećati razmak između prepoznatljivih trokutića na čokoladi kako bi smanjila težinu proizvoda od 400 i 170 grama. 

Lakše čokoladice, ista cijena 

Nove Toblerone bit će teške 360 te 150 grama, a cijena ostaje ista te će time tvrtka smanjiti troškove, kako navodi Grimsby Telegraph. Tvrtka se dvoumila između redizajniranja čokoladice ili povećanja njezine cijene, a novi izgled učinio im se kao bolja odluka. 

– Toblerone ostaje jedan od naših najviše cijenjenih i najukusnijih švicarskih čokoladnih proizvoda na tržištu. Uvijek marljivo radimo kako bismo kupcima ponudili kvalitetu za njihov novac, ali, kao i ostale tvrtke, imamo više troškove za brojne sastojke. Kako bismo osigurali da Toblerone ostane u trgovinama, ali da zadrži svoj trokutasti oblik te pristupačnost kupcima, morali smo smanjiti težinu dviju naših čokoladica u Velikoj Britaniji – stoji u priopćenju tvrtke.

Problemi zbog Brexita

Pojedini kupci sumnjaju da je stvarni razlog promjene izlazak Velike Britanije iz Europske unije. Glasnogovornica Mondelez Internationala tvrdi da Brexit nije razlog redizajna Tobleronea. Drugi proizvođači hrane također su najavili više cijene svojih proizvoda zbog pada funte. 

Zasada je promjena prepoznatljivih čokoladica primijenjena samo u Velikoj Britaniji. Vjerojatno je da će ostatak Europe nastaviti uživati u uobičajenom izgledu slatkiša.

>> Trik za kupce ili korisno oružje u borbi protiv pretilosti?

Ključne riječi

Komentara 21

DU
Deleted user
15:01 08.11.2016.

To je kao ono kad ti reklamiraju čokoladu s rižom - malo promijene foliju i izgled, a reklama glasi 'od sada s još više riže'! To znači - od sada s još manje čokolade...Nije ovo kriv Brexit, nego mi potrošači koji i dalje kupujemo te reklame.

DU
Deleted user
15:48 08.11.2016.

Volim Toblerone, ali ne dam se krasti.... Toblerone je za mene prošlost pa nek šparaju troškove na nekom drugom...

AR
aris2
15:06 08.11.2016.

jednostavno rečeno: poskupili su proizvod!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije