Dvije vrste poznatih Toblerone čokoladica u Velikoj Britaniji počele su se prodavati nešto drukčijeg izgleda. Ljubitelje ovog slatkiša dočekalo je jednako pakiranje, ali redizajnirane čokoladice. Tvrtka Mondelez International (bivši Kraft) odlučila je povećati razmak između prepoznatljivih trokutića na čokoladi kako bi smanjila težinu proizvoda od 400 i 170 grama.
Lakše čokoladice, ista cijena
Nove Toblerone bit će teške 360 te 150 grama, a cijena ostaje ista te će time tvrtka smanjiti troškove, kako navodi Grimsby Telegraph. Tvrtka se dvoumila između redizajniranja čokoladice ili povećanja njezine cijene, a novi izgled učinio im se kao bolja odluka.
America. We voted for the angry, short term, blame-game option. NOW LOOK AT OUR TOBLERONE. pic.twitter.com/4ak6wDDxcz
— Daniel Hardcastle (@DanNerdCubed) November 8, 2016
– Toblerone ostaje jedan od naših najviše cijenjenih i najukusnijih švicarskih čokoladnih proizvoda na tržištu. Uvijek marljivo radimo kako bismo kupcima ponudili kvalitetu za njihov novac, ali, kao i ostale tvrtke, imamo više troškove za brojne sastojke. Kako bismo osigurali da Toblerone ostane u trgovinama, ali da zadrži svoj trokutasti oblik te pristupačnost kupcima, morali smo smanjiti težinu dviju naših čokoladica u Velikoj Britaniji – stoji u priopćenju tvrtke.
Hi @Toblerone I opened my chocolate and noticed half the triangles are missing. Can you please post them to me? Thanks! pic.twitter.com/X8aYljFr0X
— James Adams (@jamesradams) November 7, 2016
Problemi zbog Brexita
Pojedini kupci sumnjaju da je stvarni razlog promjene izlazak Velike Britanije iz Europske unije. Glasnogovornica Mondelez Internationala tvrdi da Brexit nije razlog redizajna Tobleronea. Drugi proizvođači hrane također su najavili više cijene svojih proizvoda zbog pada funte.
Zasada je promjena prepoznatljivih čokoladica primijenjena samo u Velikoj Britaniji. Vjerojatno je da će ostatak Europe nastaviti uživati u uobičajenom izgledu slatkiša.
Flippin' delicious #Halloween pic.twitter.com/1qaDmmWJkt
— Toblerone (@Toblerone) October 29, 2016
>> Trik za kupce ili korisno oružje u borbi protiv pretilosti?
To je kao ono kad ti reklamiraju čokoladu s rižom - malo promijene foliju i izgled, a reklama glasi 'od sada s još više riže'! To znači - od sada s još manje čokolade...Nije ovo kriv Brexit, nego mi potrošači koji i dalje kupujemo te reklame.